شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مزدا#خودرو

دستگیری سارقان خودرو مزدا وانت

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از دستگیری 2سارق خودرو وانت مزدا خبر داد و گفت: متهمان هنگام جدا سازی قطعات خودرو مشاهده و دستگیر شدند.

دستگیری سارقان خودرو مزدا وانت

به گزارش منیبان؛ سرهنگ سلمان آدینه وند، فرمانده یگان امداد تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: واحدهای گشت انتظامی یگان امداد حین گشت زنی در محدوده خیابان هنگام به سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان وانت که در حال باز کردن قطعاتی از داخل خودروی مزدا وانت و انتقال آن  به داخل خودرو وانت پیکان بودند، مشکوک شدند  و برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

او افزود: متهمان  به محض مشاهده ماموران با رها کردن هر دو خودرو به صورت پیاده متواری گشتند که پس از مدتی تعقیب گریز توسط ماموران دستگیر و به مکان خودرو ها منتقل شدند.

فرمانده یگان امداد اظهار کرد: با استعلام از خودرو وانت مزدا سرقتی بودن آن برای ماموران مسجل گشت و سارقان در بازجویی اولیه به سرقت خودرو مزدا و خرد کردن و فروش قطعات آن  در سایت ها و اپلیکیشن های اعتراف و برای بررسی بیشترابعاد جرم تحویل پلیس پیشگیری شدند.

سرهنگ آدینه وند در پایان گفت: یگان امداد فاتب برای افزایش و ارتقاء امنیت و آرامش و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ ای درنگ نخواهند کرد و با مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد واجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.