به گزارش پایگاه خبری نشان :

 باشگاه خبرنگاران جوان/تاکنون گزارش‌های مختلفی از رویت یوفو یا همان «شیء پرنده ناشناس»، در سراسر جهان منتشر شده است، اما کسی منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که به گمان برخی این اشیاء پرنده تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان هستند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده پدیدارشدن یک یوفو را در آسمان تایوان نشان می‌دهد. بنا به گفته «اسکات سی. وارینگ»، محقق یوفو، شخصی که این ویدئو را تهیه کرد این یوفو را یک «کشتی پرنده» توصیف و مدعی شد که این یوفو بزرگتر از یک هوایپما بود.

 

 ویدئویی که وارینگ در وبلاگ خود منتشر کرده است پروز یک شیء پرنده مثلثی شکل را بر فراز آسمان ابری تایوان نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود این شیء پرنده مثلثی شکل که شبیه به پهپاد x-۴۷B نیروی هوایی آمریکا و دارای چند چراغ روشن در گوشه‌ها است سپس در لابلای ابر‌ها ناپدید می‌شود.

با این حال بنا به گفته وارینگ این شیء پرنده شبیه به هواپیما‌هایی نبوده که او تا به حال دیده است. او معتقد است این شیء پرنده متعلق به فرازمینی‌ها بوده که از آسمان در حال بررسی و رصد چگونگی غلبه تایوان بر کرونا بوده اند.

حجم ویدیو: 5.27M | مدت زمان ویدیو: 00:01:54