شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شرق تهران

عربده کشی و قدرنمایی در جنوب شرق تهران

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل عربده کشی و استفاده از سلاح سرد در جنوب شرق تهران خبر داد و گفت: در بازرسی از منزل متهم 2 قبضه سلاح سرد کشف شد.

عربده کشی و قدرنمایی در جنوب شرق تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ علی محمدی، رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر گفت: اواخر ماه گذشته خبری در خصوص عربده کشی و استفاده از سلاح سرد توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه دریافت کردیم، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از حضور در محل در تحقیقات میدانی مشخص شد متهم که از افراد شرور می باشد  و پس از  قدرت نمایی  و  عربده کشی با استفاده از سلاح سرد قبل از حضور ماموران  از محل متواری شده است.

محمدی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم در حوالی شهر "پردیس"  شناسایی و با اخذ نیابت قضائی روز گذشته دهم خرداد ماه اکیپی از ماموران به مخفیگاه  متهم اعزام  و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر  کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم  2 قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی  تهران در پایان با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد،  خاطر نشان کرد: پلیس  به طور جدی  با مخلان نظم و امنیت شهروندان  برخورد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه 110 با پلیس در میان بگذارند.