شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جمعه

تحولات فلسطین؛

بازداشت ۳۰ نفر در کرانه باختری/ حماس: جمعه «روز خشم» است

بازداشت ۳۰ نفر در کرانه باختری/ حماس: جمعه «روز خشم» است

نظامیان رژیم صهیونیستی ضمن یورش به مناطق مختلف کرانه باختری ۳۰ فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال یورش صهیونیستها به کرانه باختری درگیری شدیدی میان آنها و شهروندان فلسطینی درگرفت. صهیونیستها از گاز اشک آور و گلوله های جنگی علیه فلسطینیان استفاده کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان رژیم صهیونیستی پس از یورش امروز خود به نقاط مختلف کرانه باختری ۳۰ شهروند فلسطینی را بدون تفهیم اتهام بازداشت کردند. این درحالی است که طی روزهای گذشته نیز دهها فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شدند.

خبر دیگر اینکه، جنبش مقاومت اسلامی حماس با صدور بیانیه ای تأکید کرد: حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به شهرها و روستاهای کرانه باختری و یورش به مسجدالاقصی، تلاشی برای حفظ آبروی ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی پس از جنگ ۱۲ روزه است.

این جنبش تصریح کرده است: جمعه آینده را «روز خشم» در سراسر کرانه باختری اعلام می کنیم. در این روز، فلسطینیان را به برگزاری راهپیمایی های گسترده علیه رژیم صهیونیستی دعوت می‌کنیم.