شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تیم ملی#طارمی#بیرانوند#بحرین

قلیچ: کی روش به نیمکت تیم ملی ایران اعتبار می داد

اسکوچیچ با این شکم می‌خواهد تیم ملی را هدایت کند؟/ پرسپولیس را به اضافه بیرانوند و طارمی بفرستند به جای تیم ملی/ گلر خیبرخرم آباد از بیرانوند بهتر است

پیشکسوت پرسپولیس در مورد شرایط تیم ملی در آستانه سفر به بحرین صحبت کرد.

اسکوچیچ با این شکم می‌خواهد تیم ملی را هدایت کند؟/ پرسپولیس را به اضافه بیرانوند و طارمی بفرستند به جای تیم ملی/ گلر خیبرخرم آباد از بیرانوند بهتر است

خبرورزشی - وحید قلیچ در خصوص شرایط تیم ملی و نفرات دعوت شده اظهار داشت: من به عنوان یک ایرانی مثل همه فوتبالدوستان آرزو دارم تیم ملی موفق باشد و نتایج خوبی بگیرد ولی کار خیلی سخت است و این سرمربی که انتخاب کردند اصلاً فکر نمی‌کنم چیزی بلد باشد و اصلاً کسی تا پیش از این او را نمی‌شناخت و نمی‌دانم از کجا آوردند و سرمربی تیم ملی انتخابش کردند.

وی افزود: اصلاً او با این شکم برآمده‌اش چطور می‌خواهد تیم ملی را کوچ کند؟ هیچ وقت ندیده بودم یک مربی اینقدر شکم داشته باشد. علی پروین که اینقدر در مورد او صحبت می‌کنند سال‌ها کنارش بودم و هیچوقت اینقدر شکم نداشت و کجای دنیا یک سرمربی فوتبال را با این ظاهر دیده‌اید؟ کی‌روش سوای مسائل فنی یک مربی خوشتیپ و خوش هیکل بود که کلی به اعتبار تیم ملی اضافه می‌کرد.

پیشکسوت فوتبال در مورد گلرهای دعوت شده به تیم ملی هم گفت: به نظرم در بین این چهار نفر جای خیلی ها خالی است. یک گلر خیبر خرم آباد دارد که دروزاه‌بان خیلی خوبی است و به نظرم از همه این ۴ نفر می‌توانست بهتر باشد. شاید عرف نباشد که از لیگ یک بازیکن به تیم ملی دعوت شود ولی اسکوچیچ می‌توانست تابو شکنی کند.

قلیچ در مورد گزینه گلر اصلی تیم ملی هم توضیح داد: گلر اصلی تیم ملی که بدون شک بیرانوند است و سایر گزینه‌ها اصلاً در حد و اندازه او نیستند. البته این را هم بگویم که بیرانوند هم بدون عیب و نقص نیست و فقط از سه نفر دیگر بهتر است.

اسکوچیچ با این شکم می‌خواهد تیم ملی را هدایت کند؟/ پرسپولیس را به اضافه بیرانوند و طارمی بفرستند به جای تیم ملی/ گلر خیبرخرم آباد از بیرانوند بهتر است

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به دعوت نشدن بازیکنانشان هم گفت: واقعاً نمی‌دانم به چه چیزی اعتراض می‌کنند؟ چه کسی باید از استقلال دعوت می‌شد؟ به جز این قایدی هیچ بازیکن دیگری در حد تیم ملی نداشتند. رشید مظاهری با آن گل‌هایی که خورد و سوتی‌هایی که داد در خود استقلال هم نیمکت نشین شده است. من نمی‌دانم چرا نمی‌خواهند یک سری مسائل را قبول کنند. در اینستاگرام تا یک حرفی می‌زنم هواداران سپاهان و تراکتور و... به من حمله می‌کنند و امروز هم اینستاگرام از بس ریپورت شدم به من کارت زرد داد و گفت تو باعث اذیت و آزار مردم می‌شوی. چه اذیت و آزاری؟ باید قبول کنند که پرسپولیس با اختلاف تیم اول ایران است. وقتی ۶ بازیکن از این تیم دعوت می‌شود تیم ملی یک حقیقت است که این تیم با اختلاف اول است.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: اصلاً به نظرم باید تیم پرسپولیس را به اضافه یک بیرانوند و طارمی بفرستند به جای تیم ملی مسابقه بدهد و نیازی به تیم ملی نداریم. این لیست را هم که می‌بینید خود اسکوچیچ نچیده و فدراسیون لیست را نوشته و داده دست اسکوچیچ و او در حدی نیست که بگوید نه.

قلیچ در پایان در مورد پیش بینی از قهرمانی لیگ هم عنوان کرد: صدر در صد پرسپولیس قهرمان می‌شود و اصلاً شک نکنید. درست است سپاهان تا اینجا پا به پا پیش آمده ولی گل دقیقه ۹۰ را پرسپولیس می‌زند و جام را بالای سر می‌برد. هرچقدر می‌خواهند بگویند وزیر و تیم حکومتی و این مسائل ولی یکی مثل مطهری می آید تاکتیک‌های به آن خوشگلی می‌چیند که کسی بلد نیست مقابلش بایستد.