شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه#هالیوودی#پوتین#قدیمی#رئیس جمهوری

ستاره اکشن هالیوودی عضو رسمی حزب هوادار پوتین شد

استیون سیگال که از تحسین‌کنندگان و طرفداران قدیمی ولادیمیر پوتین است، روز شنبه به شکل رسمی عضو یکی از احزاب هوادار رئیس جمهوری روسیه شد.

استيون سيگال و ولاديمير پوتين

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز، مسئولان حزب «میهن‌پرستان روسیه برای حقیقت» روز یکشنبه اعلام کردند بازیگر سرشناس و عضلانی هالیوود و سینمای جهان از این پس عضو رسمی حزب خواهد بود. ویدئوی اهدای کارت عضویت سیگال در حزب میهن‌پرستان روسیه برای حقیقت روز یکشنبه منتشر شد تا سندی باشد برای ثبت در تاریخ. این حزب اوایل سال جاری میلادی با ادغام شدن سه حزب هوادار پوتین شکل گرفت.

سیگال که از سال ۲۰۱۶ شهروند روسیه است، در سخنان خود پس از پیوستن به حزب هوادار پوتین پیشنهاد کرد صاحبان کسب و کارهای تخریب‌کننده محیط زیست به جای جریمه شدن، بازداشت و تنبیه شوند. این ستاره قدیمی سینمای آمریکا گفت: «بدون بازداشت و صرفا با جریمه کردن نمی‌توان جلوی نابودی طبیعت را گرفت. آنها احتمالا با کالاهایی که تولید می‌کنند و به محیط زیست آسیب می‌رسانند، بسیار بیش از جریمه‌ها پول درمی‌آورند.»

حزبی که سیگال عضو آن شده، از احزاب حاضر در دومای روسیه است و می‌خواهد در انتخابات پارلمانی سپتامبر ۲۰۲۱ هم شرکت کند. بازیگر ۶۹ ساله آمریکایی از ستاره‌های محبوب فیلم‌های رزمی است؛ دنیایی که پوتین هم به آن علاقه بسیار دارد. سیگال مدتی پیش به نمایندگی از دولت روسیه به ونزوئلا سفر و یک شمشیر سامورایی به نیکولاس مادورو، رئیس جمهوری این کشور آمریکای جنوبی هدیه کرد.