شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ملی‌پوش

۲ سال از مسابقات خارجی دور بوده‌ام/ ملی‌پوش پینگ‌پنگ زنان: کار سختی در آسیا داریم

۲ سال از مسابقات خارجی دور بوده‌ام/ ملی‌پوش پینگ‌پنگ زنان: کار سختی در آسیا داریم

مهشید اشتری می‌گوید بازیکنان ملی به دلیل شیوع کرونا دو سال از مسابقات برون مرزی دور بوده‌اند و کارشان در مسابقات قهرمانی آسیا سخت است.

مهشید اشتری به لیگ برتر تنیس روی میز زنان که با قهرمانی شهرداری شهربابک به پایان رسید، اشاره و بیان کرد: لیگ امسال به دلیل شیوع کرونا دیرتر و در سه دور رفت، برگشت و پلی‌آف برگزار شد که تیم ما به عنوان قهرمانی رسید. این نتیجه قابل پیش‌بینی بود، چون بازیکنان خوب و رنکینگ‌دار را داشتیم‌.

 

او به برگزاری اردوهای ملی با پایان لیگ اشاره کرد و گفت: احتمالا از اواخر خرداد ماه اردوهای تیم ملی برگزار می‌شود. آخرین باری که این اردوها برگزارشد سوم اسفند ۹۸ بود و بعد از آن گفتند به شهرهای‌مان برگردیم تا اوضاع کرونا بهتر شود. البته در این مدت ندا شهسواری و شیما صفایی به عنوان نفرات اعزامی‌ به انتخابی المپیک، در اردو بودند اما بقیه بازیکنان اردوی ملی و مسابقه برون مرزی  نداشتند.

 

اشتری ادامه داد: در این مدت کرونا باعث نشد که تمرینات‌مان را متوقف کنیم و حتی بیش‌تر از قبل تمرین کردیم. اکنون هم انگیزه‌های‌مان برای حضور در تیم ملی دقیقا مثل زمان قبل از شیوع بیماری است.

-

 

این بازیکن به مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که شهریور سال جاری برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت:  نزدیک دو سال است که به مسابقات برون مرزی اعزام نشده‌ایم و کار کمی‌ سخت است، اما بازیکنانی که اعزام می‌شوند، تجربه‌های بین‌المللی زیادی دارند. من هم هر چند دوست دارم بهترین عملکرد خود را داشته باشم اما دو سال است که از جو و استرس مسابقات دور بوده‌ام. البته چند ماه فرصت تمرین داریم تا آماده شویم و به اوج خود برسیم.