شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارسلونا#گواردیولا#مسی#لیونل مسی

آگوئرو: گواردیولا گفت که دارم به بهترین تیم دنیا می‌روم/ امیدوارم مسی در بارسلونا بماند


آگوئرو: گواردیولا گفت که دارم به بهترین تیم دنیا می‌روم/ امیدوارم مسی در بارسلونا بماند

سرخیو آگوئرو پس از پیوستن به بارسلونا ابراز امیدواری کرد که هموطن و دوست صمیمی‌اش لیونل مسی قرارداد خود را با آبی‌و‌اناری‌ها تمدید کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرخیو آگوئرو ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا در اولین نشست خبری خود پس از عقد قرارداد با این تیم از پیوستن به جمع شاگردان رونالد کومان ابراز خوشحالی کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

آگوئرو که در پایان قراردادش با منچسترسیتی به عنوان بازیکن آزاد به آبی‌و‌اناری‌ها پیوسته است، گفت: خیلی خوشحالم و از لاپورتا (رئیس باشگاه بارسلونا) و تمام کسانی که به من کمک کردند تا اینجا حضور داشته باشم، تشکر می‌کنم. می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را برای بارسلونا ارائه و به این تیم برای بردن مهمترین جام‌ها کمک کنم. خوشحالی من از پیوستن به بارسلونا بی‌‌نهایت است چون به نظر من، این تیم همیشه بهترین بهترین دنیا بوده است و از کودکی هم من تصور را درباره این تیم داشته‌ام. از کودکی می‌گفتم که یک روز بالاخره به بارسلونا می‌روم و الان هم اینجا هستم. تصورش را نمی‌کردم اما زمانی که زمانی که یک چنین فرصتی شکل می‌گیرد، هر کسی باشد با سر به سمت آن می‌رود.

ستاره آرژانتینی پیشین منچسترسیتی درباره سال‌های حضورش در این تیم هم گفت: به جز فصل گذشته، من 9 سال بسیار خوب را در در سیتی سپری کردم و توانستم به این تیم برای بردن جام‌های مهم کمک کنم. فصل گذشته، به دلیل مصدومیتی که از ناحیه زانو داشتم چند ماهی را از دست دادم. بهبودی‌ام را به دست آوردم اما بعد از آن سر و کله کووید پیدا شد. دوباره بهبودی‌ام را به دست آوردم و در ماه‌های اخیر هم از نظر فیزیکی وضعیت خوبی داشته‌ام. الان وضعیت زانویم بسیار خوب است و فقط باید آمادگی‌ام را در زمین بازی هم نشان دهم.

آگوئرو افزود: یک و ماه نیم پیش زمانی که بارسلونا از من پرسید آیا حاضرم به این تیم ملحق شوم، بدون تردید پاسخ مثبت دادم. گفتم که نمی‌خواهم در هیچ تیم دیگری بازی کنم. زمانی که فهمیدم با مدیربرنامه‌هایم تماس گرفته‌اند، بسیار خوشحال شدم. هر بازیکن دیگری هم باشد، برای پیوستن به این تیم سرازپا نمی‌شناسد. من هنوز با رونالد کومان (سرمربی تیم) صحبت نکرده‌ام. انتظار ندارم که بازیکن ترکیب اصلی باشک. باید به دیگر بازیکنان تیم احترام بگذارم و می‌دانم که باید با کار و تلاش برای خودم جایگاهی در ترکیب تیم پیدا کنم. این هدفی است که من به محض شروع شدن فصل به دنبالش خواهم بود. بارسلونا برای بردن همه جام‌ها می‌جنگد و من هم می‌خواهم به این تیم برای ادامه دادن به این روند کمک کنم.

ماندن یا نماندن مسی در بارسلونا با توجه به پایان قراردادش با بارسلونا موضوع دیگری بود که آگوئرو به آن پاسخ داد. او اظهار داشت: ما منتظر بازی در کنار یکدیگر هستیم. اتفاقی که درباره لئو رخ می‌دهد، تصمیمی است که او با باشگاه خواهد گرفت. اما برای من اینکه بتوانم فرصت بازی در کنار مسی را داشته باشم، لذتبخش و مایه افتخار است. ما با هم رابطه خوبی داریم، من او را کاملاً می‌شناسم و فکر می‌کنم که اینجا بماند و بهترین بازی‌هایش را برای بارسلونا ارائه کند. من هر روز با لئو صحبت می‌کنم. در آخرین پیامش او به من خوشامد گفت و ما با هم شوخی‌هایی کردیم که اینجا جای گفتنش نیست. با حضور او، داشتن تمرینات روزمره برای من بسیار آسان‌تر خواهد شد. بارسلونا بهترین باشگاه دنیا است و همین برای من مهمترین انگیزه برای قبول پیشنهاد بازی در این تیم بود. علاوه بر این بهترین بازیکن دنیا هم در این تیم حضور دارد.

آگوئرو در نهایت درباره رابطه‌اش با پپ گواردیولا و نظر سرمربی سابقش در منچسترسیتی راجع به پیوستن او به بارسلونا صحبت کرد و اظهار داشت: در ضیافت شامی که پس از قهرمانی‌مان در لیگ برتر داشتیم، گواردیولا که فهمیده بود می‌خواهم به بارسلونا بیایم، به من گفت " تو داری به بهترین تیم دنیا می‌روی". همه ما می‌دانیم که پپ به عنوان یک سرمربی، ستاره است. از زمانی که او به من‌سیتی پیوست، سبک فوتبال تیم فرق کرد. او به من خیلی کمک کرد چون مربی‌ای است که می‌خواهد تیمش حفظ توپ کند و برای یک مهاجم هم داشتن فرصت‌های زیاد گلزنی بسیار مهم است. او نه به من بلکه به تمام اعضای تیم کمک کرد که بازیکنان بهتری باشیم. بازگشتش به بارسلونا؟ خب او هنوز با سیتی قرارداد دارد و خب این‌ها مسائلی هستند که من نمی‌توانم درباره‌اش چیزی بگویم.

انتهای پیام/