شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#ایرانیان
انتخابات 1400| صحنه انتخابات عرصه قهر نیست / میزان رای‌آوری بستگی به حضور مردم دارد
شهاب طباطبایی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان:

انتخابات 1400| صحنه انتخابات عرصه قهر نیست / میزان رای‌آوری بستگی به حضور مردم دارد

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: شخصا بر این باور هستم که صحنه انتخابات عرصه قهر نیست، در مسیری که به کاهش مشارکت کمک کند قرار نخواهیم گرفت. به رقیب برای شکست خودمان به دست خودمان کمک نمی‌کنیم.

اعتمادآنلاین| برای تمامی آحاد جامعه برگزاری انتخابات پر شور یکی از اولویت‌ها و رسالت‌های اجتماعی محسوب می‌شود چون بر این اساس می‌توان به دست مردم و برای مردم فردی اصلح را در مسند تصمیم‌گیری در ابعاد متعدد همچون شوراهای شهر و روستا، ریاست جمهوری و دیگر انتخابات برگزید و به این شکل روند اقدامات را پیگیری کرد. در 28 خرداد سالجاری انتخابات شهر و روستا برگزار می‌شود در این وضعیت هر یک از نامزدها برنامه‌ها برای برگزاری یک انتخاب پرشور  را مدنظر قرار دهند.

 

به گزارش برنا، شهاب طباطبایی، سخنگوی حزب ندای ایرانیان و عضو جبهه اصلاحات ایران درباره آخرین فهرست اصلاح طلبان در انتخابات شورای شهر 1400 به خبرنگار برنا گفت: در روزهای اخیر مطابق مصوبه مجمع عمومی جبهه اصلاحات ایران قرار شد اعلام شرکت جبهه اصلاح طلبان در انتخابات شهر تهران با یک هفته تاخیر انجام شود. در این مدت اقدامات جبهه برای مقدمات شرکت در این انتخابات ادامه دارد.

 

عضو جبهه اصلاحات ایران با بیان اینکه در فهرست تایید صلاحیت‌ها اعضای شورای شهر فعلی حضور دارند، افزود: ترکیب فهرست کاندیداهای اصلاحات برای شورای شهر هم مطابق روندی که قبلا تصویب شده بوده انجام و از ظرفیت‌های سامانه رای اصلاح طلبان در این حوزه استفاده می‌شود.

 

او درباره فعالیت‌های کنونی نامزدها نیز تاکید کرد: در حال رایزنی برای تعیین لیست از میان کاندیداهای جوان و پرانگیزه، همین‌طور اعضایی از شورای شهر فعلی تهران و چهره‌هایی با سوابق اجرایی قابل دفاع که تایید صلاحیت شده‌اند، هستیم.

 

 

طباطبایی در پاسخ به این سوال که میزان رای آوری جبهه اصلاحات در انتخابات شورای شهر را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: شخصا بر این باور هستم که صحنه انتخابات عرصه قهر نیست، در مسیری که به کاهش مشارکت کمک کند قرار نخواهیم گرفت.

 

عضو جبهه اصلاحات ایران افزود: این چیزی است که رقیب با همه ابزارهایش می‌خواهد. به رقیب برای شکست خودمان به دست خودمان کمک نمی‌کنیم. ما خدا و مردم را داریم. قطعا میزان رای آوری بستگی به حضور مردم دارد.

 

به گفته او باید کمک کرد روش‌ها برای رسیدن به اصلاحات اساسی با بیشترین هم‌گرایی به نتیجه برسد.

طباطبایی تاکید کرد: نمی‌توان کسی را یافت که به انجام اصلاحات باور نداشته باشد. باید برای پیشبرد منافع مردم و کشور با تکیه بر اندک فرصت باقی‌مانده اقدام کرد.

 

 

سخنگوی حزب ندا در زمینه انتخابات شوراها برنامه‌ها از سوی کاندیدها تاکید کرد: برنامه‌ای با عنوان شهری برای زندگی که توسط جمعی از جوانان و با محوریت یکی از اعضا فعلی شورای شهر تهیه و تدوین شده است.