شهر خبر

وقت هنرنمایی طلاب و حزب اللهی‌های ولایی است

به گزارش مشرق حجت الاسلام علی مهدیان در توئیتی نوشت: بی بی سی ناامیدی پخش میکند. نسبت به انتخابات تقریبا سکوت کرده مگر اخباری که حضور مردم را کمرنگ کند. حتی خبر توییتهای تتلو در حمایت از رییسی را برای آن جدی میکند که بخشی از بدنه مردم حامی او هم ناامید از حضور شوند.

مقایسه ایران با کشورها در قالب اخبار شیرین آنها و اخبار تلخ ایران و جهت گیری اخبار به اموری غیر از انتخابات باعث میشود میل مخاطبین به حضور کمتر شود.

عدالتخواهی جاهل هم مثل همیشه پازل پر کن است. توییتها و استوری هایشان را ببینید همه در اینکه راه بسته است و دچار انسدادیم مشترکند. برخی حزب اللهی ها هم دن کیشت وار درگیر کسانی هستند که اصلا قرار نیست بیایند کف میدان و نقشه شان هم اصلا گرفتن دولت نیست بلکه زدن رابطه مردم با نظام است چه الان چه حتی اگر تایید صلاحیت میشدند مولوی عبدالحمید و سیدحسن خمینی و احمدی نژاد و تاجزاده و که و که هم رفتارهایشان را از همین زاویه رصد کنید. ببینید همه با هم دست به دست داده اند که مردم از تغییر، اساسا ناامید شوند و نسبت به نظام تصمیم گیری کلان کشور بدگمان شوند.

چه کنیم؟! پاسخ من یک کلمه است بیایید وسط میدان و کاری کنید. اینطور که برخی طلاب لم داده اند و سکوت کرده اند و به درس و بحثشان مشغولند، دل انسان را به درد میآورد.

هر چند رای که بیشتر داده شود، قدرت کشور بیشتر خواهد شد. الان وقت هنرنمایی طلاب و حزب اللهی های ولایی است.

 وقت هنرنمایی طلاب و حزب اللهی‌های ولایی است

 وقت هنرنمایی طلاب و حزب اللهی‌های ولایی است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.