شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#امریکا#نیروی انتظامی

هر رای مردم در انتخابات "شلیک موشکی" به قلب امریکا و اسرائیل است


هر رای مردم در انتخابات "شلیک موشکی" به قلب امریکا و اسرائیل است

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی گفت: امروز نیروی انتظامی از آبروی خوبی نزد مردم برخوردار است؛ با دعوت مردم به رای دادن به اسلام و قرآن نصرت می‌دهیم؛ هر رای یک شهروند در انتخابات، یک موشکی است که به قلب امریکا و اسرائیل شلیک می‌شود.

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی صبح امروز در همایشی در جمع کارکنان پلیس راهور اظهار کرد: در مجموعه‌ای کار می‌کنیم که می‌توانیم میلیون‌ها خدمت را به مردم ارائه کنیم و خدا را بابت این‌ خدمت‌گذاری باید شاکر باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی افزود: اجتماع امروز ما متفاوت از تمام اجتماعاتی است که تا به امروز در مجموعه راهور تشکیل شده و موضوع اجتماع ما تحقق سه راهبرد است. 

وی تصریح کرد: مشارکت همگانی در انتخابات در خانواده نیروی انتظامی، تلاش برای مشارکت حداکثری در انتخابات در سطح کشور همچنین تلاش برای تشکیل دولت جوان، کارآمد، انقلابی و انتخاب اصلح از این راهبردها است.

ادیانی ادامه داد: دشمن با تمام امکانات تحریم هوشمندانه اقتصادی را بر ملت ایران تحمیل، تا حدودی برخی افراد مسئول را سرگرم برجام و مذاکره کرد، چیزی عاید ملت نشد و فشار اقتصادی اثرش را روی ملت گذاشت همچنین سانتری‌فیوژها نچرخید و سفره زندگی مردم آباد نشد.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی بیان کرد: خدا را شاکرم که از روز حضورم در نیروی انتظامی، یکی از مسائلی که پیگیر بودم و به حضرت آقا نیز عرض کردم این بود که برای کارکنان نیروی انتظامی خانه بسازند، معتقدم فرمانده موفق کسی است که بار زندگی را از دوش مامور بردارد تا مامور نیز کارش را انجام دهد.

وی عنوان کرد: اینکه نیروی ما با حقوق پایین نتواند اجاره منزل خود را دهد، جای سوال دارد، دشمن تحریم هوشمندانه کرد تا کسی در سال 1400 پای صندوق رای نروند و این را القا می‌کند که شرکت در انتخابات بی‌تاثیر است، دشمن به دنبال این است که مردم به کمپین نه به جمهوری اسلامی بپیونند، اینجا وظیفه چیست؟ قبول داریم که سفره مردم کوچک شده و کوتاهی کردیم اما علاج آن این است که در پای صندوق‌های رای حاضر شده و به خواست دشمن نه بگوییم.

این مقام مسئول افزود: خانواده بزرگ نیروی انتظامی به طور قطع با شناختی که از آنها دارم، دشمن‌شناس هستند و تبلیغات دشمن را رصد می‌کنند همچنین امروز مشروعیت این نظام به کارآمدی نظام بستگی دارد.

ادیانی خاطرنشان کرد: معتقدم در خانواده بزرگ نیروی انتظامی کسی نیست که پای صندوق رای نرود، سخن من خطاب به نیروهای انتظامی این است که دیگران را نیز به مشارکت در انتخابات ترغیب کنند.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی متذکر شد: طبق نظرسنجی‌ها، امروز نیروی انتظامی از آبروی خوبی نزد مردم برخوردار است، با دعوت مردم به رای دادن به اسلام و قرآن نصرت می‌دهیم، هر رای یک شهروند در انتخابات، یک موشکی است که به قلب امریکا و اسرائیل شلیک می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر کسی به وجوب رای دادن برسد و رای ندهند، در فردای قیامت مستوجب عذاب می‌شود، یادآور شد: باید همگان را برای حضور در صندوق رای فرا بخوانیم؛ حضرت آقا فرمودند که به رغم خواست دشمن، مردم در انتخابات حضور پیدا می‌کنند و این موضوع باعث آبروی نظام خواهد شد.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه حضور در پای صندوق رای یک تکلیف شرعی، قانونی، سیاسی، عقلانی، اجتماعی و یک جهاد سیاسی است، گفت: هیچ واجبی حتی نماز، حج و روزه به پای حفظ نظام نمی‌رسد، یکی از میادینی که می‌توان نظام را حفظ کرد، حضور در پای صندوقهای رای است.

ادیانی گفت: هر جا دشمن بر یک موضوع متمرکز شد، شاهد رفتار هوشمدانه از طرف مردم بودیم، هر جای پای اجنبی به این کشور باز شد، مردم متحد شدند، تردید ندارم که ملت ایران انتخابات پرشوری را رقم می‌زنند اما ما باید به تکلیف خود عمل کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی نیروی انتظامی راجع به راهبرد دیگر دشمن مبنی بر ایجاد ناامنی در کشور اشاره و اظهار کرد: نیروهای مسلح هوشیار و آگاه هستند اما نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت غیرقابل انکار است.

وی با بیان اینکه برخی از کاندیدا که رد صلاحیت شدند، حرفهای نسنجیده زندند و حتی یک بار در طول عمر خود به میان مردم نرفتند، تصریح کرد: بین امریکا و اسرائیل تقسیم کار شده است، امریکایی‌ها مسئول ناامنی در ایران شدند باید مراقب باشیم البته من اطمینان دارم که ناامنی روی نمی‌دهد.

این مقام مسئول با اشاره به راهبرد سوم مبنی بر انتخاب فرد اصلاح در انتخابات، گفت: نباید مغلوب فضای مجازی شویم، به طور مثال می‌گویند فضای مجازی فیلتر شود یا خیر، این موضوع دغدغه اصلی مردم نیست، امام فرمود به کسی که طعم فقر را نچشیده، رای ندهید.

ادیانی ابراز امیدواری کرد که فردی اصلح در انتخابات ریاست‌جمهوری انتخاب شود.

انتهای پیام/