شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#داعش#ترکیه#ارتش#یمن

گلوله باران مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و جنوب ادلب


گلوله باران مواضع تروریست‌ها در حومه حماه و جنوب ادلب

گلوله باران توپخانه‌ای مواضع تروریست‌ها در حومه شمالی حماه و جنوب ادلب و حملات ارتش ترکیه و شبه نظامیان آن به مناطقی از حومه شمالی حلب و زخمی شدن غیرنظامیان بر اثر مین‌های برجای مانده از داعش از مهمترین اخبار امنیتی یمن است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، منابع سوری از انفجار مین برجای مانده از داعش در حومه شرقی حمص خبر دادند و اعلام کردند که بر اثر انفجار این مین دو غیرنظامی زخمی شده است.

این منابع بیان کردند: افرادی در حال درو گندم در اراضی زراعی خود در ناحیه «جب الجراح» در حومه شرقی حمص بودند که انفجار مین به زخمی شدن دو نفر از آنها منجر شد.

تروریست‌ها هنگام عقب نشینی و شکست از مقابل ارتش سوریه اقدام به مین گذاری و تله‌های انفجاری در روستاها و شهرک‌ها و اراضی زراعی کرده‌اند تا مردمانی که به این مناطق برمی‌گردند را هدف قرار دهند.

گلوله باران توپخانه‌ای مواضع تروریست‌ها در حومه شمالی حماه و جنوب ادلب

یک منبع نظامی سوری از گلوله باران مواضع تروریست‌ها در حومه شمالی و جنوب ادلب از سوی توپخانه ارتش سوریه خبر داد و بیان کرد که ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها در «العنکاوی» و «قلیدین» در «سهل الغاب» را زیر آتش توپخانه قرار داده است.

این منبع همچنین از هدف قرار دادن مناطق تحت کنترل تروریست‌ها در جنوب ادلب به دنبال حملات آنها خبر داد.

حملات ارتش ترکیه و شبه نظامیان آن به مناطقی از حومه شمالی حلب

منابع سوری اعلام کردند که ارتش ترکیه و شبه نظامیان آن با راکت و توپخانه مواضع تروریست‌ها را در حومه شمالی حلب زیر آتش گرفتند که بر اثر آن خساراتی به اموال مردم و زیرساخت‌ها و مراکز دولتی وارد شد.

تظاهرات ضد «قسد» در «منبج » در حومه شمالی حلب

تظاهرات علیه اقدامات شبه نظامیان وابسته به آمریکا در شهر «منبج» در حومه شمالی حلب برگزار شد و طی آن تظاهرات کنندگان از مقابل مسجد بزرگ شهر حرکت کرده کردند. این یکروز پس از اعتصاب گسترده در این شهر تحت کنترل شورای نظامی «منبج» وابسته به قسد، رخ داد.

شبه نظامیان «قسد» در بازار و خیابان و دیگر اماکن عمومی اقدام به بازداشت جوانان با هدف بردن آنها به مراکز نظامی برای جنگ در کنار خود می‌کنند.

زخمی شدن یک زن براثر مین برجای مانده از داعش در غوطه دمشق

درشهر «دوما» در حومه دمشق یک زن بر اثر مین برجای مانده از تروریست‌ها زخمی شد و به بیمارستان منتقل شد.

انتهای پیام/