شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بحرین#جام‌جهانی

اولین اقدام عجیب بحرین در میزبانی مقدماتی جام‌جهانی

نخستین تمرین شاگردان اسکوچیچ در صورت مشخص شدن پاسخ تست‌ها فردا برگزار می‌شود.

اولین اقدام عجیب بحرین در میزبانی مقدماتی جام‌جهانی

خبرورزشی - تیم ملی فوتبال ایران از ششم خرداد اردوی خود را در جزیره کیش آغاز کرد و امروز (دهم خرداد) طبق زمانبندی اعلام شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا راهی شهر برگزاری مسابقات شد.

البته پیش از ترک کیش، واکسیناسیون اعضای تیم ملی که فاز نخست آن بیستم اردیبهشت‌ماه انجام شده بود، با تزریق دومین دز واکسن صبح امروز به سرانجام رسید تا ملی‌پوشان با خیالی آسوده راهی بحرین شوند.

ملی‌پوشان سرانجام از ساعت ۱۵:۰۰ با پرواز اختصاصی کیش ایر جزیره کیش را به مقصد منامه ترک کردند و پس از پرواز ۴۰ دقیقه‌ای، در بدو ورود طبق پروتکل‎های بهداشتی مورد تست PCR قرار گرفتند و سپس راهی هتل دیپلمات ردیسن بلو هتل شدند. 

پس از ورود به هتل، هرکدام از اعضای تیم در اتاق‌های جداگانه مستقر و قرنطینه شدند. طبق آیین نامه برگزاری مسابقات ترک قرنطینه تخلف محسوب می‌شود و اعضای تیم‎‌ها در صورت ترک اتاق مورد مجازات قرار خواهند گرفت. به این منظور پذیرایی میان وعده و شام تیم‌ها در اتاق‌هایشان انجام شد.

طبق اطلاعات ارائه شده، انتظار می‎‌رود که پاسخ تست‌ها فردا صبح در اختیار کادر پزشکی تیم‌ها قرار بگیرد. در این صورت می‌توان انتظار داشت که نخستین تمرین تیم ملی فردا هفت عصر برگزار شود که البته منوط به اعلام نتیجه تست‌ها است.

نکته عجیب استقرار هر چهار تیم ایران، عراق، کامبوج و هنگ کنگ در این هتل است اما تیم میزبان در هتل دیگری حضور دارد!