شهر خبر

ماجرای جالب سلفی گرفتن یک پرسپولیسی با مورینیو

علیرضا بیرانوند سنگربان تیم ملی گفت که بازی به بازی پیش می‌رویم و در این رقابت‌ها ابتدا روی بازی با هنگ کنگ تمرکز داریم.

ماجرای جالب سلفی گرفتن یک پرسپولیسی با مورینیو

خبرورزشی - در حاشیه اردوی تیم ملی ایران، محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در تمرینات تیم ملی حاضر شد و با بازیکنان به گفت‌وگو پرداخت. در بخشی از این برنامه او با علیرضا بیرانوند، سعید عزت اللهی و علی قلی‌زاده به بحث و گفت‌وگو پرداخت.

بیرانوند درباره یادگیری زبان انگلیسی و اینکه در گفت‌وگو با مربی تیم فارسی را نیز قاطی صحبت‌هایش کرده است، گفت: چیزهایی که به زبان انگلیسی یاد گرفته بودم را به مربی آنتورپ گفتم. به انگلیسی از او پرسیدم: چه اتفاقی افتاده است؟ مربی هم پاسخ داد: چرا؟ من نیز در جواب او گفتم چون من دروازه‌بان اول تیم هستم. چه اتفاقی افتاده که بازی نمی‌کنم؟ در آخر هم به او گفتم صبر کن ما هم خدایی داریم. البته من به مربی زبان لری را یاد دادم به نحوی که او با من لری حرف می‌زد.

بیرانوند در خصوص دیدار با مورینیو گفت: بعد از بازی در حال عبور از رختکن بودم که مورینیو به من گفت تو دروازه‌بان خوبی هستی. بعد به او گفتم تا بدنت داغ است بیا یک سلفی با هم بگیریم. (با خنده)

بیرانوند در خصوص ۴ دیدار حساس تیم ملی در این رقابت‌ها گفت: باید تمام تمرکزمان را روی بازی با هنگ کنگ بگذاریم. زمانیکه ما در جام جهانی بودیم و قرعه‌کشی انجام شد با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شدیم. ما در مدت ۳ ماه تا شروع رقابت ها، اصلا به بازی با اسپانیا فکر هم نمی‌کردیم.

وی ادامه داد: تمام تمرکز ما فقط روی بازی با مراکش بود. در فاصله ۳ روز تا بازی با اسپانیا، فقط آن مدت را زمان داشتیم تا این تیم را آنالیز کنیم. ما در مدت ۳ ماه، فقط مراکش را آنالیز کردیم تا توانستیم این تیم را ببریم.

ببینید: