به گزارش برنا؛ در ساعت  06:10 صبح امروز در مسیر  شرق به غرب آزادگان قبل از پل اتوبان ساوه و در لاین اصلی محدوده خلیج یکدستگاه وانت نیسان به علت ترکیدگی لاستیک ، و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه بر روی سقف واژگون می شود.

رییس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ در تایید این خبر گفت: این وانت نیسان پس از واژگونی بر روی سقف بر روی سواری سمندی که در این مسیر در حال تردد بوده افتاده و باعث بروز خسارات شدیدی به این سواری می گردد .

سرهنگ محمد باقر پور افزود: تمامی بار این نیسان که موزاییک بود بر روی سمند و سطح راه بزرگراه ریخت و باعث توقف دیگر خودروها پشت سر این  دو وسیله و  ایجاد ترافیک سنگین در محور فوق گردید.

او ادامه داد: بلافاصله تیمی از عوامل منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافتند و نسبت به ایمن سازی و باز نمودن یک لاین عبوری موقت اقدام نمودند تا دیگر خودروها بتوانند از این مسیر عبور کرده و بار ترافیکی محدوده کاهش یابد .

باقرپور گفت: همچنین با آمدن جرثقیل در موقعیت نسبت به جابجایی این نیسان  اقدام گردید و به محل ایمن منتقل شد .

رییس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان توصیه کرد: همیشه و در همه حال قبل از حرکت نسبت به رفع نقص فنی خودرو اقدام و هیچ گاه با وسیله دارای نقص فنی در سطح معابر تردد ننمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم .

خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.