شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شیائومی

شیائومی رکورد جهانی سرعت شارژ را شکست

برای اولین بار نیست که شیائومی مدعی رکوردزنی سرعت شارژ می‌شود.

شیائومی رکورد جهانی سرعت شارژ را شکست

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، شرکتهایی که در تلاش برای جلب توجه هستند مدام رکوردها را شکسته و به نقطه عطف جدیدی می رسند. در تازه ترین رکوردشکنی، شرکت شیائومی چین سیستم شارژ سریع جدیدی را آزمایش کرد که رکورد جهانی شارژ با سیم و بی سیم را شکست. این شرکت با استفاده از فناوری هایپر شارژ در یک مدل گوشی تغییر یافته ام ۱۱ پرو که باطری آن ۴۰۰۰ mAh بود، شارژ گوشی را با اتصال برق ۲۰۰ وات در سه دقیقه و ۲۳ ثانیه از صفر به ۵۰ درصد رساند و در هشت دقیقه به طور کامل شارژ کرد. در آزمایش بی سیم ۱۲۰ واتی، هفت دقیقه طول کشید شارژ گوشی به ۵۰ درصد برسد و در ۱۵ دقیقه ۱۰۰ درصد شد.

برای اولین بار نیست که شیائومی مدعی رکوردزنی سرعت شارژ می‌شود. دستاورد اخیر ارتقای شارژ سیمی ۱۲۰ واتی در مدل Mi ۱۰ Ultra را نشان داد که می تواند در ۲۳ دقیقه تلفن را به طور کامل شارژ کند. این شرکت پیش از این نشان داده بود که می توان یک مدل تغییر یافته Mi ۱۰ Pro را در یک اتصال ۸۰ واتی به صورت بی سیم در ۱۹ دقیقه شارژ کرد.

بر اساس گزارش انگجت، رقیبان شیائومی هم از این غافله عقب نمانده اند. شرکت Vivo فست شارژ ۱۲۰ واتی خود را نمایش داده که می تواند یک گوشی بازی با باطری ۴۰۰۰ mAh را در ۱۵ دقیقه شارژ کند. شرکت اوپو که مجوز فناوری شارژ سریع خود را به وان پلاس داده است، در یک سیستم ۱۲۵ واتی یک گوشی با باطری ۴۰۰۰ mAh را در ۲۰ دقیقه و با فناوری AirVOOC بی سیم ۶۵ واتی در ۳۰ دقیقه شارژ می‌کند.