شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ترکیه#روسیه#کرونا

روسیه محدودیت پروازی به ترکیه و تانزانیا را تمدید کرد


روسیه محدودیت پروازی به ترکیه و تانزانیا را تمدید کرد

روسیه اعلام کرد که به دلیل شیوع سنگین کرونا در ترکیه و تانزانیا، محدودیت پروازی به این دو کشور را تا ۲۰ روز آینده تمدید کرده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، ستاد مقابله با کرونای روسیه، محدودیت پرواز به ترکیه را تا 21 ماه ژوئن تمدید کرد.

 

در بیانیه منتشر شده آمده است: با توجه به اپیدمی سنگین موجود در ترکیه و تانزانیا، محدودیت پرواز به این دو کشور تا روز 21 ماه ژوئن تمدید شده است.

همچنین ذکر شده که با توجه به بهبودی وضعیت اپیدمی در انگلیس، از فردا چهارشنبه محدودیت پروازی بین لندن-مسکو برداشته شده و هفته ای 3 پرواز بین دو کشور برقرار خواهد شد.

از روز دهم ماه جاری میلادی نیز محدودیت پرواز به کشورهای اتریش، مجارستان، لبنان، لوکزامبورگ، مراکش، موریس، آلبانی و کرواسی از سر گرفته خواهد شد. به علاوه، پرواز به کشورهای بلاروس، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، قطر، ازبکستان، تاجیکستان، مصر و صربستان افزایش خواهد یافت.

پروازهای مونیخ-مسکو نیز از سر گرفته می شود. 

ترکیه طی هفته های اخیر تلاش زیادی برای جذب توریست از کشورهای مختلف بویژه روسیه و آلمان داشته که با توجه به وضعیت کرونا در این کشور، مسکو و برلین هنوز مجوز پروازهای گردشگری به ترکیه را صادر نکرده اند.

ترکیه تاکنون 29 میلیون نفر را واکسینه کرده که 12 میلیون نفر آنها دوز دوم خود را دریافت کرده اند.

روز گذشته 122 نفر در ترکیه بر اثر کرونا جان خود را از دست دادند و 6 هزار نفر نیز مبتلا به ثبت رسیده اند.

انتهای پیام/