شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

تیر خلاص AFC به فوتبال ایران در آستانه انتخابی جام جهانی

رد شکایت فدراسیون فوتبال برای تغییر در ساعات برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی در بحرین از سوی AFC

رد درخواست فدراسیون فوتبال توسط AFC

فدراسیون فوتبال اخیرا نسبت به ساعات برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی در بحرین معترض بوده که AFC این اعتراض را رد کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به گزارش پارس فوتبال، فدراسیون فوتبال به ساعت برگزاری دیدارهای خود در بحرین اعتراض کرده و این سوال را پرسیده چرا باید در دو مسابقه در ساعت ۱۷:۳۰ به میدان برود.

دیدار ایران در برابر هنگ کنگ و کامبوج ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می شود و در ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم های بحرین و عراق می رود. کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ اعتراض ایران را داده است و اعلام داشته زمان بندی مسابقات با نظر میزبان و هم چنین بررسی تمامی جوانب بوده و تغییر در آن امکان پذیر نیست.

فدراسیون فوتبال ایران پیش از این به اعطای میزبانی به بحرین از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا معترض بود و شکایت خود را به دادگاه بین المللی ورزش برد و با وجود پرداخت هزینه ی سه داور این پرونده نتیجه ای نگرفت و در نهایت برای برگزاری بازی های گروه C به بحرین سفر کرده است.

ساعت بازی ها قبلا به شکل دیگری تنظیم شد اما در آستانه ی بازی ها فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرد دیدار ایران در برابر هنگ کنگ و کامبوج در ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می شود. طبیعتا در این فصل از سال شرایط آب و هوایی بحرین گرم و شرجی است و بازی در ساعت ۱۷:۳۰ بدون شک هم برای ایران و هم برای تیم هایی که در برابر تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان خواهند آمد، سخت خواهد بود. اما بحرین همه بازی های خود را به گونه ای برنامه ریزی کرده که در ساعت ۱۹:۳۰ به میدان برود. به واقع بحرین در ساعت گرم به میدان نخواهد آمد. پیش تر قرار بود بازی های اول در ساعت ۱۹ و بازی های دوم در ساعت ۲۱ برگزار شود که بر اساس برنامه ریزی جدید به ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ تغییر پیدا کرده است.