به گزارش برنا، «ما مردم» که به موضوعات داخلی آمریکا می پردازد،  در برنامه این هفته خود به بهانه گذشت یک سال از کشته شدن جورج فلوید به دست یک پلیس  آمریکایی، چگونگی رسیدگی به پرونده این قتل وحشیانه در سیستم قضایی این کشور و نژاد‌پرستی سیستماتیک در میان نیروهای پلیس آمریکا را زیر ذره بین می برد.

این برنامه به تهیه کنندگی عاطفه سادات دربندی همچنین به این موضوع اشاره دارد که ملت آمریکا یاد و خاطره جورج فلوید را در سالگرد کشته شدن او با برگزاری مراسم های بزرگداشت گرامی داشته و به همین مناسبت، راهپیمایی برگزار کرده‌ اند.

میلاد جوانمردی مجری «ما مردم» در گفت و گو با جرارد هورن، استاد مطالعات آمریکایی آفریقایی و مارگارت کیمبرلی، روزنامه نگار و تحلیلگر آمریکایی به عنوان مهمان برنامه، ضمن بررسی عملکرد سیستم قضایی آمریکا در رسیدگی به پرونده قتل جورج فلوید، این سوال را با آنها در میان می‌ گذارد که  اعتراضات متعاقب قتل وحشیانه این شهروند سیاه پوست چه تاثیری بر عملکرد پلیس این کشور داشته است؟

برنامه «ما مردم» روز چهارشنبه ساعت 12:30 به وقت تهران از شبکه پرس تی وی روی آنتن می رود و تکرار آن روز پنجشنبه ساعت07:30 و 19:30، جمعه ساعت 06:30، شنبه ساعت 03:30 و 15:30 و یکشنبه ساعت 23:32 خواهد بود.