شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#اردوی تیم ملی

رسمی ؛ سامان قدوس به اردوی تیم ملی اضافه شد

سامان قدوس به بحرین رسید

سامان قدوس

هافبک تیم فوتبال برنتفورد به تیم ملی فوتبال در بحرین اضافه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سامان قدوس دو روز پس از صعود موفقیت‌آمیز و تجربه تاریخی همراه با باشگاه برنتفورد که راهیابی به لیگ برتر انگلیس را به همراه داشت، به اردوی تیم ملی ایران در منابع رسید.

 

این لژیونر ایرانی شاغل در فوتبال انگلیس که جزو ۲۷ بازیکن دعوت شده به تیم ملی بود، نتوانست در تهران و اردوی کیش به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ برای آماده‌سازی و تمرینات قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی اضافه شود، اما ساعاتی قبل این اتفاق برای او افتاد.

 

سامان قدوس که فصل اخیر در برنتفورد انگلیس عضویت داشت و توانست همراه با این باشگاه به‌عنوان تیم سوم چمپیونشیپ جواز حضور در لیگ جزیره را به دست بیاورد، حالا با بهترین شرایط جسمی و روحی در اختیار تیم ملی و اسکوچیچ قرار گرفته است.

این لژیونر ایرانی به‌خاطر اینکه همراه با برنتفورد در رقابت‌های مرحله نیمه نهایی و فینال پلی‌آف چمپیونشیپ انگلیس حضور داشت، نتوانست همانند سایر ملی‌پوشان از ابتدا در اردوی تهران و کیش حاضر باشد ولی امروز مستقیماً به بحرین رفت.

 

قدوس با پرواز مستقیم از لندن به منامه بحرین سفر کرد و ساعت ۱۹ امروز به این کشور رسید و بلافاصله راهی هتل رادیسون بلو شد تا جمع ملی پوشان با اضافه شدن او جمع شود.

 

او پس از ورود به این هتل آزمایش‌های کرونا را پشت سر گذاشت تا پس از منفی شدن جواب تست کووید۱۹ در تمرینات تیم ملی شرکت کند.