شهر خبر

واکنش تلویزیون قطر به سفر تیم ملی/ ایرانی‌ها آن روز نحس را فراموش کردند

واکنش تلویزیون قطر به سفر تیم ملی/ ایرانی‌ها آن روز نحس را فراموش کردند

سفر کاروان تیم ملی فوتبال ایران به بحرین برای برگزاری دیدارهای انتخابی جام جهانی در شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های عربی حوزه خلیج فارس بازتاب فراوانی داشت.

به گزارش مشرق، شبکه ورزشی تلویزیون قطر عصر امروز با اعلام خبر پرواز ملی‌پوشان کشورمان به منامه از مهدی طارمی و سردار آزمون به عنوان کلیدی‌ترین مهره‌های حال حاضر فوتبال ایران یاد کرد و با اشاره به اتفاق تلخی که مهرماه سال  ۱۳۸۰در بحرین برای تیم ملی ما رخ داد ( ناکامی مقابل تیم ملی بحرین و در نهایت نرسیدن به مرحله نهایی جام جهانی ۲۰۰۲ ) مدعی شد ایرانی‌ها آن اتفاق را فراموش کرده و حالا می‌خواهند منامه را به شهر آرزوهای فوتبال خود بدل کنند.

مجری این شبکه همچنین با اشاره به حضور یک سرمربی کروات روی نیمکت تیم ایران گفت: سال‌ها قبل برانکو ایوانکوویچ با رساندن ایران به جام جهانی  ۲۰۰۶ آلمان، به یک مربی شناخته شده در فوتبال آسیا بدل شد و همچنان در این کار مشغول به فعالیت است. حالا دراگان اسکوچیچ هم می‌خواهد راه هموطن خود را ادامه بدهد و می‌داند اگر ایران را به جام جهانی برساند ،حداقل تا پنج سال پس از آن می‌تواند در آسیا برای خودش تیم  پیدا کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو