شهر خبر

آخرین خبر ها از پرونده گابریل کالدرون ؛ پنجره پرسپولیس بسته می شود ؟

پرسپولیس به دنبال تامین پول برای پرداخت مطالبات گابریل کالدرون

گابریل کالدرون

هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به دنبال تامین پول برای پرداخت مطالبات سرمربی فصل گذشته این تیم هستند تا با جریمه‌های احتمالی فیفا مواجه نشوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دادگاه کاس تا آخر خرداد تکلیف اعتراض باشگاه پرسپولیس به حکم فیفا درباره شکایت گابریل کالدرون را مشخص خواهد کرد.

در صورتی که دادگاه عالی ورزش حکم فیفا را تایید کند، پرسپولیس باید ۱۴ میلیارد تومان به مربی آرژانتینی پرداخت کند.

مدیران باشگاه که همچنان به دنبال گرفتن پاداش‌های این تیم بابت حضور در فینال گذشته لیگ قهرمانان و همچنین مسابقات امسال هستند، برای پرکردن خزانه باشگاه دست نیاز به ‌سوی هواداران دراز کرده‌اند اما طبیعتا کمکهای هواداری نمی‌تواند مشکلات مالی این باشگاه را برطرف کند

این در حالی است که با توجه اینکه قرمزها قصد دارند برای حضور پرقدرت در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تیم را تقویت کنند و به همین دلیل یحیی گل‌محمدی به سمیعی این نکته را انتقال داده که مراقب پرونده کالدرون باشند که داستان‌های فصل گذشته این باشگاه و چالش با النصری‌ها بر سر پنجره نقل و انتقالات تکرار نشود.

سمیعی هم به همراه هیات مدیره در تلاش هستند تا با تامین منابع مالی لازم و حتی پیگیری مداوم پاداش آسیایی بتوانند طلب کالدرون را تامین کرده تا این باشگاه با مشکل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی مواجه نشود.

گابریل کالدرون که برخلاف برانکو نشان داده اصلا اهل تعامل نیست ، بعید است که حاضر به دادن تخفیف به پرسپولیسی‌ها باشد. پرسپولیس تجربه تلخی از بدهی به مربیان خارجی خود دارد و باید دید آخر ماجرای شکایت کالدرون از پرسپولیس چه خواهد شد.