به گزارش پایگاه خبری نشان :

به گزارش دهلی نیوز، رودخانه "راپتی" در ایالت اوتارپرادش هند قرار داشته واکنون به محلی برای رهایی ازشر اجساد بیماران کرونایی تبدیل شده است.

گزارش های موجود نشان میدهد با وجودیکه دولت دستور اکید داده تا مردم اجساد مردگان خود را در رودخانه ها رها نکنند اما رهایی از شر اجساد به این روش همچنان ادامه داشته و روز به روز افزایش نیز می یابد.

یک کارشناس در این باره گفت: این عمل تنها به خاطر فقر مالی و فقر فرهنگی است آنها نمی دانند که چه اشتباه بزرگی انجام می دهند.

اطلاعات موجود نشان میدهد که جسد متعلق به بیمار کرونایی بوده که برای خاکسپاری تحویل بستگانش داده شده اما آنها هیچ مراسمی برایش ترتیب نداده و تنها با پرت کردنش قصد رهایی از شر جسد را داشتند.

"گاجندرا شکاوات" ، از وزرای منطقه ، در توئیتر خود نوشت: "ما موضوع ریختن اجساد مرده در رودخانه گانگا و دیگر رودخانه ها را  را مورد توجه جدی قرار داده ایم و اقداماتی را برای ممنوعیت اقدام به این کارترتیب داده ایم تا اجساد بر اساس پروتکل ها دفن و یا نابود شوند. رهایی اجساد در رودخانه هایی چون گنگ و راپتی می تواند تبدیل به فاجعه ای بزرگ شود که گویی مردم از آن بی خبرند.