شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#سنای آمریکا#قدس

دیدار سناتور ارشد آمریکایی با نتانیاهو در قدس اشغالی


دیدار سناتور ارشد آمریکایی با نتانیاهو در قدس اشغالی

عضو ارشد کمیته بودجه سنای آمریکا امروز در قدس اشغالی با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار و بار دیگر بر حمایت کشورش از رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سناتور لیندزی گراهام عضو ارشد کمیته بودجه سنای آمریکا روز دوشنبه در قدس اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کرد.

این سناتور ارشد آمریکایی پس از دیدار با نتانیاهو در پیامی توئیتری نوشت: «امروز در اورشلیم [قدس اشغالی] دیدار فوق‌العاده‌ای با نخست‌وزیر اسرائیل بنیامین نتانیاهو داشتم. حمایت بیشتر از اسرائیل برای کمک به حفاظت و دفاع در برابر حملات راکتی حماس.»

بنیامین نتانیاهو نیز در پیامی توئیتری درباره دیدار امروز خود با سناتور لندزی گراهام اظهار داشت: «هیچ‌کس به اندازه سناتور لیندزی گراهام به اسرائیل خدمت نکرده است.  او یک قهرمان مصمم در روابط ما [آمریکا و اسرائیل] است و ما هیچ دوستی بهتر از او نداریم.»

وی ادامه داد: «من می‌خواهم از شما [لیندزی گراهام] بابت همه کارهایی که طی این سال‌ها برای توان دفاعی و امنیت ما و در خصوص [مقابله با] ایران انجام داده‌اید، تشکر کنم. شما یک دوست و متحد شگفت‌انگیز هستید.»

پیش از این نیز مقامات آمریکایی اعم از رئیس‌جمهور این کشور، اعضای کابینه وی و نمایندگان کنگره علی‌رغم دور تازه جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین، حمایت خود را از رژیم جنایتکار صهیونیستی ابراز داشته و بر تعهد آمریکا به امنیت این رژیم تأکید کرده‌اند.

انتهای پیام/.