شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#لژیونر#پرسپولیسی#دروازه#بان#اول

لژیونر پرسپولیسی دروازه بان اول تیم ملی

علیرضا بیرانوند انتخاب اول اسکوچیچ برای تیم ملی

علیرضا بیرانوند در دیدار تیم ملی ایران مقابل تیم ملی سوریه عملکرد بسیار خوبی داشت تا نشان دهد که همچنان گزینه اول گلری در تیم ملی است.

در حالی که علیرضا بیرانوند فصل موفقی را در تیم آنتورپ پشت سر نگذاشته است و بیش‌تر نیمکت نشین بوده، به نظر می رسد که همچنان گزینه نخست اسکوچیچ برای سنگربانی از دروازه تیم ملی باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا بیرانوند اگرچه در چند هفته اخیر نتوانست در ترکیب اصلی تیم باشگاهی اش به میدان برود اما همچنان گزینه اول اسکوچیچ برای حراست از دروازه تیم ملی است.

اگرچه وضعیت امیرعابدزاده در فصل اخیر به گونه ای بوده که اسکوچیچ را مجاب به حضور او در اردوی تیم ملی کرده اما به نظر می رسد گزینه اول اسکوچیچ هنوز علیرضا بیرانوند است.

نگاهی به عملکرد بیرانوند و عابدزاده نشان می دهد امیر عابدزاده در فصل جاری با انجام ۲۹ بازی برای ماریتیمو در لیگ برتر پرتغال عملکرد فوق العاده ای داشته است. ضمن این که با ۱۰۲ سیو رتبه سوم را در بین دروازه بان های حاضر در لیگ برتر پرتغال از این لحاظ از آن خود کرده است. این در حالی است که علیرضا بیرانوند در هفته های پایانی در آنتورپ نیمکت نشین بوده و این گمانه را ایجاد کرده که شاید از شرایط مسابقه دور باشد.

با این حال بسیار بعید است اسکوچیچ بیرانوند را روی نیمکت عابدزاده جوان نشانده و چنین ریسک بزرگی را مرتکب شود، حتی با وجود این که مشاوران او علاقه زیادی به حضور عابدزاده در چارچوب دروازه تیم ملی دارند.