شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#حماس#غزه#فلسطین#پوشش

تقدیر نماینده حماس از «تسنیم» به دلیل آگاهی‌سازی حقایق نبرد ۱۱ روزه غزه


تقدیر نماینده حماس از «تسنیم» به دلیل آگاهی‌سازی حقایق نبرد 11 روزه غزه

نماینده جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران از نحوه پوشش اخبار جنگ ۱۱ روزه غزه توسط خبرگزاری تسنیم تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «خالد القدومی» نماینده جنبش حماس در تهران با ارسال نامه‌ای خطاب به مجید قلی‌زاده مدیر عامل خبرگزاری تسنیم از نحوه فعالیت و پوشش خبری این خبرگزاری  در جنگ اخیر غزه تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: جنگ 11 روزه اخیر علیه غزه بار دیگر باعث شد عمق جنایت رژیم صهیونیستی در حق مردم ستمدیده فلسطین برملاتر از قبل شود و جهانیان بار دیگر شاهد بودند که چگونه بار دیگر نقاب دیگر از چهره واقعی غاصبان فلسطین افتاد و رسواتر شدند و در تحقق این مهم رسانه‌ها در خط مقدم جبهه رسواسازی رژیم صهیونیستی در برابر ماشین رسانه‌ای آن در جهان قرار داشتند و موفق شدند کلیشه‌های برساخته این ماشین توجیه‌گر جنایت و کشتار و وارونه‌گر حقیقت را به چالش بکشند.

در بخشی دیگری از از این نامه ضمن تقدیر از فعالیت خبرگزاری تسنیم در پوشش اخبار جنگ اخیر غزه آمده است: خبرگزاری وزین تسنیم خوش درخشید و با پوشش لحظه به لحظه تحولات فلسطین در این 11 روز سهم مهمی در کنار دیگر رسانه‌ها در آگاهی‌سازی از حقایق جاری در سرزمین‌های اشغالی داشت. 

در پایان این نامه همچنین از طرف جنبش حماس و نیز ملت فلسطین از زحمات و فعالیت خبرگزاری تسنیم تقدیر و تشکر بعمل آمده و ابراز امیدواری شده است که این روند در دفاع از آرمان آزادیخوانه ملت فلسطین و معرفی ماهیت واقعی اشغالگران صهیونیست ادامه یابد.

 

انتهای پیام/