شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#روسیه#چین

اولیانوف:

نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین در وین برگزار شد

نشست سه جانبه ایران، روسیه و چین در وین برگزار شد

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی امروز از برگزاری نشست سه جانبه هیأت‌های نمایندگی ایران، روسیه و چین در وین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز دوشنبه در پیامی توییتری از تداوم برگزاری پنجمین دور از نشست کمیسیون مشترک برجام سخن گفت.

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این خصوص نوشت: نشست سه جانبه هیأت‌های نمایندگی ایران، روسیه و چین در مذاکرات وین پیرامون برجام امروز برگزار شد.

وی در این باره ادامه داد: شرکت کنندگان درباره وضعیت جاری و مسیر پیش رو (در مذاکرات) تبادل نظر کردند.

اولیانوف دیروز نیز گفته بود: پنجمین دور از مذاکرات وین درباره برجام ادامه دارد. تا این لحظه برنامه‌ای برای دور ششم این گفتگوها وجود ندارد. مذاکره‌کنندگان با این درک پیش می‌روند که دور فعلی باید دور پایانی مذاکرات باشد.

مذاکره‌کنندگان می‌دانند که اکنون باید دور پایانی مذاکرات وین باشد

این در حالیست که اولیانوف هفته گذشته و در خلال پنجمین نشست کمیسیون مشترک برجام اعلام کرده بود: اعضای برجام در تلاشند تا مذاکرات هرچه زودتر با موفقیت پایان یابد. کمیسیون مشترک پنجمین و احتمالاً آخرین دور مذاکرات وین در مورد احیای برجام را آغاز کرد. شرکت کنندگان ابراز آمادگی کردند تمام تلاش خود را برای حل و فصل مسائل باقیمانده و انجام هرچه سریع‌تر مذاکرات با موفقیت انجام دهند.