شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزادگان#نیسان

تصادف هولناک پراید با وانت نیسان در بزرگراه "آزادگان"

رئیس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید سواری پراید با وانت نیسان حامل بار میوه در محدوده بزرگراه آزادگان – قبل از اتوبان ساوه خبر داد .

تصادف هولناک پراید با وانت نیسان در بزرگراه "آزادگان"

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس منطقه 26 پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت 11:00 روز گذشته در محدوده  شرق به غرب آزادگان قبل از اتوبان ساوه تصادفی  شدید بین یک دستگاه سواری پراید و وانت نیسان به وقوع پیوست  که باعث  کندی حرکت و ایجاد ترافیک در این محدوده گردید.

او افزود: سواری پرایدی که در این محدوده در حال تردد بوده به علت عدم توجه به جلو و صحبت با تلفن همراه به شدت با یکدستگاه وانت نیسان حامل بار هندوانه برخورد کرده که در اثر این حادثه کل بار این نیسان بر سطح سواره روی بزرگراه خالی می شود .

رئیس منطقه 26 پلیس راهور  تهران گفت : عوامل  منطقه 26 پلیس راهور فاتب بلافاصله  در صحنه حضور یافتند  وبه  بررسی این تصادف و روان سازی بار ترافیکی مشغول گردیدند.

او افزود : شدت حادثه به حدی بوده است که هر دو وسیله پس از برخورد با یکدیگر غیر قابل حرکت بودند که همین توقف باعث کندی حرکت و تغییر مسیر ناگهانی خودروها در این محدوده و در نهایت ایجاد ترافیک گردید .

رئیس منطقه 26   پلیس راهور فاتب  بیان داشت : خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و با تلاش کارکنان راهور ترافیک ایجاد شده به وضعیت قبلی خود بازگشت .

سرهنگ باقرپور از رانندگان خواست حین حرکت حتما فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ کرده و از صحبت کردن با تلفن همراه جدا خودداری کنید.