شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#انتخابات#شورای شهر#تهران#مجلس

مردم در انتخابات شورای شهر به لیست شایسته رأی بدهند/ اهمیت قرارگیری افراد قوی و پاکدست در لیست


مردم در انتخابات شورای شهر به لیست شایسته رأی بدهند/ اهمیت قرارگیری افراد قوی و پاکدست در لیست

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات شورای شهر باید علاوه بر انجام تحقیق، به لیست شایسته رأی بدهند.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، درباره انتخابات شورای شهر، اظهار کرد: انتخابات شورای شهر به ویژه در کلانشهرها از ویژگی خاصی برخوردار است زیرا تعداد کاندیداها زیاد است و امکان بررسی همه آنها توسط شهروندان امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: سازوکاری که معمولا در کلانشهرها به چشم می‌خورد و در انتخابات قبلی نیز مورد تأیید مقام معظم رهبری هم قرار گرفته است، توجه به تشکل‌هاست که معمولا با حضور افراد امین، ارزشی و انقلابی شکل می‌گیرد و نقش آنها در هدایت مردم به سمت افراد شایسته برای مدیریت شهری بسیار مهم است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنابراین علاوه بر اینکه شهروندان باید تلاش خودشان را برای شناخت افراد اصلح به کار گیرند، تشکل‌ها نیز نقش اساسی در معرفی افراد ذیصلاح به مردم دارد و هرچه کارشان را درست‌تر انجام دهند مردم از نتیجه آن انتخاب بیشتر بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: تشکل‌ها باید افراد شایسته، قوی، پاکدست، با سابقه و مورد اعتماد مردم را برای قرار گرفتن در لیست معرفی کنند، تا مردم مطمئن باشند وقتی آنها در مدیریت شهری حضور پیدا می‌کنند در مقابل وسعت ظرفیت‌ها و امکانات موجود، نمی‌لغزند.

شاکری با اشاره به اینکه مردم باید علاوه بر تحقیق به لیست شایسته رأی بدهند، گفت: مردم به پارلمان‌های شهری نیاز بیشتری دارند چراکه عملکرد آنها در احساس زندگی بهتر، آرام‌تر و با کیفیت‌تر مردم اثرگذار است.

انتهای پیام/