به گزارش پایگاه خبری نشان :

کشور هند طی روز‌های اخیر مرکز بحران کرونا در جهان شده و آمار بالای مبتلایان و قربانیان کرونا در این کشور به سرخط خبر‌ها تبدیل شده است. مرگ و میر بالای تعداد مبتلایان به کرونا در هند، در برخی موارد خشم خانواده‌های قربانیان از کادر درمان را دامن زده و صحنه‌هایی عجیب و باورنکردنی در بیمارستان و مراکز پزشکی در این کشور را رقم زده است.

در حالی که حدود یک ماه پیش بود حمله دسته جمعی خانواده و اقوام یک متوفی کرونایی به بیمارستانی در این کشور خبرساز شد به تازگی نیز حمله مسلحانه دو موتورسوار به یک پزشک و همسرش خبرساز شده است.

در این حادثه که در منطقه «بهاراتپور» در راجاستان رخ داد این زوج پزشک بر اثر تیراندازی مهاجمان ناشناس کشته شدند. در این حادثه دکتر «سودهیر گوپتا» و همسرش که در داخل خودروی خود مورد حمله قرار گرفتند جان باختند.

ویدئویی که توسط دوربین‌های خیابان تهیه شده چگونگی قتل این دو پزشک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو ابتدا خودروی شاسی بلند مشکی قربانیان توسط دو موتورسوار متوقف شده و سپس یکی از آن‌ها اسلحه را بیرون آورده و چند بار به سمت این دو پزشک در داخل خودرو شلیک می‌کند. هر دو پزشک در محل حادثه جان باختند. جستجو‌های پلیس هند برای شناسایی و دستگیری افراد مهاجم ادامه دارد.

حجم ویدیو: 2.74M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50