شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#فوتبال ساحلی#لیگ برتر

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی به صورت مجازی 

قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی به صورت مجازی 

با اعلام فدراسیون فوتبال قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی در فصل جدید به صورت مجازی یا همان غیر حضوری برگزار می شود. 

در سایت فدراسیون فوتبال می خوانیم: مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال ساحلی فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۱۸ خرداد  در سالن روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران و به صورت مجازی ( غیرحضوری) برگزار می شود. 

 

در حالی به استقبال فصل جدید بازی ها می رویم که کنفدراسیون فوتبال آسیا در یک تصمیم عجیب تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را از حضور در مسابقات جام جهانی روسیه منع کرده است و تیم های امارات – ژاپن و عمان به عنوان نمایندگان آسیا برای حضور در این مسابقات انتخاب شده اند. این در حالی است که ایران همواره یکی از تیم های مدعی قهرمانی در آسیا و جهان بوده و به افتخارات متعدد و مهمی دست پیدا کرده است. ظاهرا ناکامی در دوره قبلی جام ملت های آسیا بهانه ی اتخاذ این تصمیم بوده است وتا به امروز اعتراضات فدراسیون فوتبال به این تصمیم پاسخ مثبتی برای فوتبال ساحلی ایران بهمراه نداشته است. البته باید به این نکته اشاره کرد اگر بازی های مقدماتی جام جهانی به بهانه ی ویروس کرونا لغو نمی شد آنوقت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران این شانس را پیدا می کرد که به مسابقات جام جهانی راه پیدا کند.