شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#تیم ملی فوتبال

بازیکن ویژه هنگ کنگ مقابل تیم ملی ایران

بازیکن ویژه هنگ کنگ مقابل تیم ملی ایران/فونگ بعد از ۸ سال دعوت شد

بازیکن تیم ملی فوتبال هنگ کنگ بعد از هشت سال مجددا به این تیم دعوت شد تا یکی از چهره‌های ویژه در بازی مقابل تیم میل ایران باشد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در نخستین دیدار خود از دور برگشت مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر روز پنجشنبه این هفته به مصاف هنگ کنگ می‌رود.

این مسابقه در حالی در بحرین برگزار می‌شود که ایران برای صعود به مرحله بعد نیاز به کسب چهار پیروزی از چهار بازی خود دارد.

ایران در بازی رفت مقابل هنگ کنگ با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و امیدوار است دور برگشت را هم با غلبه بر این حریف خود استارت بزند.

سرمربی تیم ملی هنگ کنگ برای سه بازی پیش روی این تیم در این رقابت‌ها از یک چهره ویژه دعوت کرده است که به احتمال زیاد از او در بازی با ایران رونمایی می‌شود.

«انگان لوک فونگ» هافبک تیم لی‌من هنگ کنگ با عملکرد خوبی که در این تیم داشت، سرمربی تیم ملی هنگ کنگ را قانع کرد که او را در ۲۸ سالگی دوباره دعوت کند. فونگ اولین و آخرین بار در سال ۲۰۱۳ برای تیم ملی هنگ کنگ بازی کرده بود.

فونگ بعد از دعوت به تیم ملی هنگ کنگ گفت: من بازیکن با استعدادی نیستم اما می‌خواهم ثابت کنم که اگر سخت کار کنم بالاخره شانس یک روز خودش می‌آید.

تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب ۶ امتیاز است و در رده سوم قرار دارد. در این گروه عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیاز کسب کرده است.

برنامه ادامه دیدارهای گروه سوم مقدماتی جام جهانی که به صورت متمرکز به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

* پنجشنبه ۱۳ خرداد
- ایران - هنگ کنگ - ساعت ۱۹
- بحرین - کامبوج - ساعت ۲۱

* دوشنبه ۱۷ خرداد:
- عراق - کامبوج - ساعت ۱۹
- ایران - بحرین - ساعت ۲۱

* جمعه ۲۱ خرداد
- کامبوج - ایران - ساعت ۱۹
- هنگ کنگ - عراق - ساعت ۲۱

* سه شنبه ۲۵ خرداد
- ایران - عراق - ساعت ۱۹
- بحرین - هنگ کنگ - ساعت ۲۱

منبع: مهر