شهر خبر

منطقه آزاد کیش: حسین فریدون با مشاور روحانی دیداری در کیش نداشته است


منطقه آزاد کیش: حسین فریدون با مشاور روحانی دیداری در کیش نداشته است

سازمان منطقه آزاد کیش دیدار مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد با حسین فریدون برادر رئیس‌جهمور در جزیره کیش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در واکنش به خبری در خصوص دیدار حمیدرضا مومنی با حسین فریدون برادر رئیس‌جمهور اعلام کرد:

سفر حمید رضا مومنی به جزیره کیش همزمان با وزیر ارتباطات و فناوری با هدف پیگیری روند اجرای طرح های عمرانی منطقه به ویژه پایانه جدید مسافری فرودگاه کیش، بررسی شرایط فعالیت سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی و همچنین هم افزایی در جهت رفع مشکلات از جمله مالیات بر ارزش افزوده و تامین منابع مالی با استفاده از روش های نوین در بازار سرمایه بود . برگزاری نشست های متعدد با سرمایه گذاران و بازدید از تالار بورس و طرح های بزرگ بخش خصوصی در جزیره کیش نیز با هدف بررسی دقیق و میدانی مشکلات سرمایه گذاران ، پشتیبانی از فعالیت های اقتصادی و مانع زدایی برنامه ریزی شده بود.

مومنی در مدت چند ماه پس از پذیرش مسئولیت دبیر خانه شورایعالی مناطق آزاد  با سفرهای متعدد به مناطق آزاد از جمله جزیره کیش تلاش کرده است تا با ارائه راهکارهای عملی برای پیشبرد اهداف مناطق آزاد ، روند توسعه این مناطق را شتاب بخشد. نکته حائز اهمیت اینکه حمیدرضا مومنی نه تنها در عزل و نصب های سازمان منطقه آزاد کیش اعمال نفوذ نکرده ، بلکه تلاش کرده است تا به عنوان یک حامی تمام ابزارهای موجود را در جهت حمایت از برنامه های راهبردی مدیران مناطق آزاد و انطباق فعالیت های این مناطق با ماموریت های محوری خود به کار گیرد.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد در همین سفر طی بازدید از پایانه فرودگاه بین المللی کیش به عنوان یکی از طرح های مهم دولت تاکید کرد، به هیچ عنوان کیفیت فدای سرعت نخواهد شد و روند ساخت این مجموعه با نظارت کافی و رعایت تمامی استاندارد ها تکمیل می شود.

انتهای پیام/