شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

مورد عجیب در باشگاه استقلال ؛ جریمه دلاری در روز های بی پولی !

جریمه ۲۱ هزار دلاری باشگاه استقلال به علت نداشتن افسر امنیتی در لیگ قهرمانان آسیا

در نامه هیئت مدیره استقلال به وزیر ورزش برای اخراج احمد مددی ، مشخص شد که این باشگاه برای نداشتن افسر امنتیتی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۱ هزار دلار جریمه شده است.

در نامه هیئت مدیره استقلال به وزیر ورزش برای اخراج احمد مددی ، مشخص شد که این باشگاه برای حضور اقوام نزدیک احمد مددی و نبود افسر امنیتی در باشگاه ، در لیگ قهرمانان آسیا ۲۱ هزار دلار جریمه شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

انتشار متن استعفای اعضای هیئت مدیره استقلال به وزارت ورزش، باعث جنجال های فراوان پیرامون این باشگاه شد. هیئت مدیره آبی پوشان در نامه شدید الحن و با انتقاد شدید از احمد مددی مدیرعامل باشگاه، از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش درخواست کردند تا با استعفای آنها موافق کند.
در بخشی از نامه ای که اعضای هیئت مدیره تحویل وزارت ورزش داده اند، به مورد عجیبی اشاره شده است. در این قسمت از نامه هیات مدیره استقلال به وزیر ورزش آمده بود:

«حضور بی‌دستاورد مدیرعامل در سفر عربستان، استخدام اقوام نزدیکان مدیرعامل در باشگاه، به همراه نداشتن افسر امنیتی در رقابت‌های آسیا و جریمه ۲۱ هزار دلاری که بر باشگاه تحمیل شد.»

باشگاه استقلال در حالی برای شرکت در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا راهی عربستان شده بود که با تصمیمی عجیب، افسر امنیتی این باشگاه از همراهی کردن تیم باز ماند. این تصمیم همانطور که قابل پیش بینی بود برای باشگاه استقلال گران تمام شد و کنفدراسیون فوتبال آسیا به همین دلیل باشگاه استقلال را به پرداخت مبلغ ۲۱ هزار دلار محکوم کرد.