شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#اروپا#جدید#طارمی#مهدی طارمی#لژیونر

افتخار بزرگ جدید برای مهدی طارمی ؛ ناکامی عجیب قهرمان اروپا مقابل لژیونر ایرانی !

تنها باخت چلسی در لیگ قهرمانان اروپا در این فصل مقابل پورتو و با سوپرگل مهدی طارمی

در بازی های لیگ قهرمانان اروپای این فصل ، چلسی فقط با یک باخت قهرمان شد و آن هم مقابل پورتو و با سوپرگل مهدی طارمی بود.

در بازی های لیگ قهرمانان اروپای این فصل ، چلسی فقط با یک باخت قهرمان شد و آن هم مقابل پورتو و با سوپرگل مهدی طارمی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

چلسی قهرمان لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۱ در مسابقات امسال، در دور گروهی برابر سویا، کراسنودار و رن فرانسه در ۶ بازی ۴ برد و ۲ مساوی داشت و ۱۴ گل زده و ۲ گل خورده در کارنامه اش ثبت شد.
آنها در دور دوم برابر آتلتیکو مادرید قهرمان امسال اسپانیا، در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت ۳ بر صفر برنده شدند. آنها بازی رفت را ۲ بر صفر و برگشت را یک بر صفر بردند.
در دور بعدی چلسی برابر پورتو ابتدا ۲ بر صفر برنده شد اما سپس در همان بازی معروف با برگردان تاریخی مهدی طارمی با نتیجه یک بر صفر به پورتو باخته و تنها باختش رقم خورد.
چلسی در دور بعدی برابر رئال مادرید پر افتخارترین تیم اروپا و پر افتخار ترین تیم قرن ۲۱ لیگ قهرمانان ۳ بر یک در مجموع برنده شد، یک بازی ۲ بر صفر و یک بازی یک بر یک و سرانجام در فینال آنها برابر تیم منچستر سیتی قهرمان امسال لیگ برتر و پر امتیاز ترین تیم ۱۰ سال اخیر لیگ انگلستان یک بر صفر برنده شدند تا در مجموع با ۹ برد و ۳ مساوی و یک باخت ۲۳ گل زده و ۴ گل خورده قهرمان اروپا شوند. آنها برابر این همه حریف بزرگ، تنها ۴ گل خوردند که یکی از آنها برابر مهدی طارمی بود، گلی که منجر به تنها باخت آنها بود. در واقع مهدی طارمی تنها کابوس قهرمان ۲۰۲۱ اروپا بود.
چلسی قهرمان انگلستان، قهرمان اسپانیا و پر افتخار ترین تیم اروپا را برد و تنها به تیمی پرتغالی باخت که سبب ساز این باختش هم همین مهدی طارمی ایرانی بود.