شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فلسطین#قائم
گفت‌وگو|

فرمانده سپاه سمنان: قدرت موشکی مقاومت فلسطین بر امنیت آفرین بودن گنبد آهنین رژیم صهیونیستی خط بطلان کشید

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی، بر ساختار ضربه‌پذیر این رژیم جعلی تأکید کرد و گفت: رژیم صهیونیستی خیال می‌کرد که گنبد آهنین امنیت آفرین است و خلع امنیتی ندارد، ولی قدرت موشکی مقاومت بر این خیال رژِیم صهیونیستی خط بُطلان کشید.
سردار  در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ایام اربعین ، گفت: شهدای تاریخ انقلاب اسلامی تا شهدای مدافع حرم، عیار ایمان و اخلاصشان آنقدر بالا بود که از جایگاهی ویژه برخورداراند و خداوند متعال مُزد این عزیزان را با  داد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تأکید بر اینکه مجاهدت شهید سرلشکر سید محمد حجازی در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا حضور در جبهه مقاومت برگرفته از ایمان و اخلاص این شهید بزرگوار بود، تصریح کرد: ایشان در سپاه قدس و جبهه مقاومت هم مسئولیت ویژه‌ای داشتند و تأثیرگذاری ایشان بر کسی پوشیده نیست و با برخورداری از روحیه انقلابی و ولایت‌مداری، خدایی شدند.
 
گُنبد آهنین، برای رژِیم صهیونیستی امنیت آفرین نیست/ قدرت موشکی مقاومت فلسطین؛ خط بطلانی برحصار امنیتی سرزمین‌های اشغالی
 
وی با بیان اینکه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی این خیال باطل را داشتند که با به شهادت رساندن فرماندهان مقاومت نظیر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و... کارکرد جبهه مقاومت اُفت پیدا می‌کند، اضافه کرد: دشمن خیال می‌کرد در چنین شرایطی دیگر جبهه مقاومت توان، قدرت و تأثیرگذاری خود را نخواهد داشت و با این توهم که محور مقاومت توان پاسخ‌گویی ندارد با این تصور که به یک قدرت بازدارندگی رسیده‌اند، اقدامات تاکتیکی مزدورانه و جنایت‌کارانه‌اش را در منطقه انجام داد.
 
 
دامغانی با اشاره به قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی، بر ساختار ضربه‌پذیر این رژیم جعلی تأکید کرد و افزود: رژیم صهیونیستی خیال می‌کرد که گنبد آهنین برایش امنیت آفرین است و خلأ امنیتی ندارد، ولی قدرت موشکی مقاومت بر این خیال رژِیم صهیونیستی خط بُطلان کشید.
 

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تلاش و مجاهدت شهیدان سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید سید محمد حجازی و ابو مهدی المهندس را عامل اصلی استحکام ستون خیمه مقاومت در جهان اسلام برشمرد و تصریح کرد:  روزه فلسطین در غزه این مهم را به اثبات رساند.
 
گُنبد آهنین، برای رژِیم صهیونیستی امنیت آفرین نیست/ قدرت موشکی مقاومت فلسطین؛ خط بطلانی برحصار امنیتی سرزمین‌های اشغالی
دامغانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به مَحو و نابودی خود نزدیک شده است، وجود گسل‌های اجتماعی، اعتراضات خیابانی در سرزمین‌های اشغالی را از خلأهای امنیتی این رژیم جعلی دانست و اضافه کرد: این خلأهای امنیتی نشان داد که قدرت این رژیم کودک کش پوشالی است و مؤلفه‌های امنیت داخلی را ندارد.
 

انتهای پیام/