شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

براساس پیش‌بینی پلیس آمریکا؛

کشتار و خونریزی‌های جدید در راه است!

به دنبال تیراندازی دو روز اخیر در شهر میامی ایالت فلوریدا و کشته شدن ۲۰ کشته و زخمی، پلیس میامی اعلام کرد که در صورت اقدام نکردن در مورد خشونت اسحه، کشتار و خونریزی های بیشتر پیش بینی می شود.

کشتار و خونریزی‌های جدید در راه است!

به گزارش منیبان، "آرت اسدو" رئیس اداره پلیس میامی یکشنبه شب به شبکه سی بی اس گفت که بدون اقدام در مورد خشونت با اسلحه، خونریزی های بیشتری وجود خواهد داشت و ماه های سختی در تابستان خواهیم داشت.

اسدو افزود: تا زمانی که همه ما شروع به اعتراض نکنیم و خواستار اقدام مقامات منتخب خود نشویم شاهد خونریزی های بیشتری خواهیم بود و من بسیار ناراحت هستم که بگویم این تابستان طولانی برای آمریکایی ها سخت خواهد بود.

نمودار میزان تیراندازی های مرگبار در آمریکا همچنان سیر صعودی را طی می کند و تنها در دو روز گذشته در جریان تیراندازی که درایالت فلوریدا رخ داد، دستکم دو نفر کشته و بیش از ۲۰ تن دیگر مجروح شدند.

مقامات پلیس محلی اعلام کردند که تیراندازی روز یکشنبه در یک باشگاه بیلیارد در شهر میامی رخ داد که دستکم دوتن جان باختند و در تیراندازی دیگر در روز شنبه هفت تن زخمی شدند.

با افزایش روند خشونت های مسلحانه در آمریکا روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی با پرداختن به بحران خرید فزاینده سلاح در آمریکا که منجر به وخامت امنیتی در داخل آمریکا شده است پرداخت و نوشت: شهرها در سراسر آمریکا شاهد افزایش صحنه قتل و کشتار است، اما چرخه فروش سلاح گرم در آمریکا همچنان روبه فزونی است، بطوریکه تنها در ماه مارس ۲۰۲۰ میلادی(فروردین۱۳۹۹) درخواست کنترل سابقه برای خرید سلاح گرم به یک میلیون تقاضا در یک هفته رسید، موضوعی که از سال ۱۹۹۸ میلادی بدین سو سابقه نداشت، اکنون آمریکایی ها در رقابت خرید سلاح با یکدیگر هستند.

به گفته مقامات اداره  پلیس میامی این یک خشونت مسلحانه بوده و تلاش برای دستگیری ضارب یا ضاربان این تیراندازی درجریان است.