شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#طرفدار

گل محمدی طرفدار سر سخت تیم ملی!

به احتمال بسیار زیاد در ابتدای تیرماه شاهد ادامه رقابت‌های لیگ برتر خواهیم بود چرا که تیم ملی ۲۵ خرداد با عراق بازی دارد و بعد از آن ملی پوشان باید چند روز استراحت کنند که در این میان ملی پوشان پرسپولیس بیشتر از همه نیاز به استراحت دارند چون پیش بینی می شود اکثر آنها در تیم ملی فیکس باشند.

گل محمدی طرفدار سر سخت تیم ملی!

به گزارش منیبان، استقلال و تراکتور فقط یک سهمیه در تیم ملی دارند و سپاهان هم سه سهمیه اما اینکه پرسپولیس شش بازیکن در تیم اسکوچیچ دارد، می‌تواند دردسرهایی را هم برای کادرفنی قرمزها ایجاد کند. گل محمدی در این شرایط برای برگزاری تمرینات تاکتیکی واقعا مشکل داردو به همین دلیل باید منتظر بازگشت شش ملی پوش خود از منامه بحرین باشد.ا و البته خیلی امیدوار است که تیم ملی صعود کند تا ملی‌پوشانش با روحیه ای  خوب به تمرینات پرسپولیس بر گردند.

در واقع یحیی طرفدار سرسخت تیم ملی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی است چون اگر این تیم حذف شود، مسلما ملی پوشان پرتعداد پرسپولیس با روحیه ای خراب به تمرینات تیم باشگاهی خود بر می گردند و این مساله قطعا روی بازیهای پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی تاثیر منفی می گذارد. مشکلی که تیمهای دیگر ندارند و یا خیلی کمتر دارند.