شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایتالیا#تیم ملی#یورو#ملی‌پوشان#2020#یورو 2020

مویزه کین و ۴ بازیکن دیگر از فهرست تیم ملی ایتالیا خط خوردند


مویزه کین و 4 بازیکن دیگر از فهرست تیم ملی ایتالیا خط خوردند

روبرتو مانچینی فهرست ۲۸ نفره ملی‌پوشان ایتالیا برای حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا با حذف 5 نفره از فهرست 33 نفره اولیه ملی‌پوشان این کشور، فهرست جدید و 28 نفره این تیم را اعلام کرد. البته از این فهرست باید دو بازیکن دیگر نیز حذف شوند تا تعداد آنها به 26 نفره برسد.

مانچینی که تیمش در گروه نخست رقابت‌های یورو 2020 با ترکیه، سوئیس و ولز قرار دارد، پس از ارزیابی اولیه عملکرد شاگردانش در پیروزی 7 بر صفر اخیر مقابل سن‌مارینو،  5 بازیکن از جمله مویزه کین، مهاجم تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن، جاکومو راسپادوری مهاجم تیم ساسولو که به اردوی تیم زیر 21 ساله فراخوانده شده، آلسیو کرانیو دروازه‌بان تیم کالیاری، مانوئل لاتزاری بال مصدوم تیم لاتزیو و وینچنزو گریفو هافبک تیم فرایبورگ را از اردوی تیم ملی ایتالیا کنار گذاشت.

در همین حال مانچینی دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت رسیدن‌شان به یورو 2020 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، استفانو سنسی از اینتر و مارکو وراتی از پاری‌سن‌ژرمن را در اردوی آتزوری نگه داشته است.

جورجینیو و امرسون پالمیری دو بازیکن ایتالیایی چلسی نیز به دلیل شرکت در فینال لیگ قهرمانان اروپا تا روز سه‌شنبه استراحت خواهند کرد و پس از آن به شاگردان مانچو ملحق خواهند شد. تمرینات تیم ملی ایتالیا از سه روز دیگر آغاز خواهد شد و این تیم 4 ژوئن در یک بازی دوستانه به مصاف جمهوری چک خواهد رفت.

فهرست 28 نفره تیم ملی ایتالیا به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها: دوناروما، مرت، سیریگو
مدافعان: آچربی، باستونی، بونوچی، کیه لینی، دی‌لورنزو، پالمیری، فلورنزی، مانچینی، اسپیناتزولا، تولوی
هافبک‌ها: بارلا، کریستانته، جورجینیو، لوکاتلی، پیگیرینی، پسینا، سنسی، وراتی
مهاجمان: بلوتی، براردی، برناردسکی، کیه‌زا، ایموبیله، اینسینیه و پولیتانو

 

انتهای پیام/