شهر خبر

گلایه لژیونر پرسپولیسی از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ + سند

کریم انصاری‌فرد : لیگ برتر برای دوستان خیلی مهمتر از بازی تدارکاتی تیم ملی بود ؛ با چند جلسه تمرین وارد مسابقات می‌ شویم

مهاجم تیم ملی ایران معتقد است لیگ برتر فوتبال برای مدیران فدراسیون فوتبال مهمتر بوده است و شاگردان اسکوچیچ با چند جلسه تمرینی وارد مسابقات انتخابی جام جهانی می‌شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم انصاری‌فرد درباره شرایط اردوی تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش اظهار داشت:

شرایط اردو بسیار خوب است و از روزی که وارد جزیره کیش شدیم، همه شرایط و امکانات برای تیم ملی فراهم شده است. در آرامش کامل تمرین کردیم تا همه کارها را مطابق برنامه‌های کادر فنی پیش ببریم. امیدوارم این شرایط در روزهای آینده و تا عزیمت به بحرین همین‌گونه باشد.

وی در مورد شرایط سخت تیم ملی ایران برای صعود به مرحله پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ بیان کرد:

همه می‌دانند که شرایط تیم ملی پیچیده شده است،‌ اما به‌عنوان یکی از بازیکنان تیم ملی قول می‌دهم بچه‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند و همه توان خود را به کار می‌گیرند تا تیم ملی به مرحله بعدی مسابقات صعود کند. ما در رده سوم گروه هستیم و یک بازی کمتر داریم، اما شرایط را با شروع مسابقات عوض می‌کنیم و تیم ملی ایران،‌ جایگاه خود را پس می‌گیرد.

مهاجم تیم ملی ایران با تمجید از اتحاد تیمی ملی‌پوشان خاطرنشان کرد:

با دعای خیر مردم و هواداران تیم ملی از این مرحله عبور و خودمان را برای مراحل بعدی آماده می‌کنیم. همدلی موجود چند سال است که در تیم حاکم شده و تیم ملی با نام ایران وارد عرصه جهانی می‌شود. تیم بودن ما زبانزد عام و خاص بوده است و بچه‌ها همدل هستند تا با فراهم کردن بهترین شرایط،‌ تیم ملی به جایگاه خودش برسد.

انصاری‌فرد در مورد گلایه مهدی طارمی از نبود بازی‌های تدارکاتی مناسب برای تیم ملی ایران گفت:

طارمی حرفه‌ای است و حرف‌های او روی اصول بوده است. اگر پیش از این بازی دوستانه انجام می‌دادیم، خیلی بهتر بود. با این حال بازی‌های لیگ برتر برای دوستان عزیز خیلی مهمتر بود و ما به این موضوع احترام می‌گذاریم. مشکلی هم از این بابت وجود ندارد. حریفان با دیدار دوستانه وارد رقابت‌ها می‌شوند، اما ما با چند جلسه تمرین به بازی‌ها می‌آییم و اولین بازی دوستانه ما، نخستین دیدار رسمی ما می‌شود. این موضوع روی عملکرد تیم تأثیر دارد، اما این را هم به فال نیک می‌گیریم و همدل‌تر خواهیم بود تا از این مسیر سخت بگذریم.

وی در این خصوص که انتقادش به سازمان لیگ مرتبط می‌شود، تصریح کرد:

گلایه‌ای ندارم، اما کسانی که در رأس فوتبال اینگونه تشخیص دادند، صلاح فوتبال را اینگونه می‌دانند. من نظرم را به‌عنوان یک بازیکن می‌دهم. به نظرم بهتر بود بازی دوستانه برگزار یا تمرینات چند روز زودتر آغاز می‌شد. امیدوارم شرایط بهتر از این شود.

در دیدستان هم ببینید.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید