شهر خبر

حمله عجیب سرپرست تیم ملی به طارمی/ اگر قرار بود بازیکن تصمیم بگیرد سرمربی می‌شد

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: اسکوچیچ اعلام کرد به دلیل فشردگی، احتمال آسیب دیدگی بازیکنان و حضور آنها در کوران مسابقات صلاح نیست بازی دوستانه برگزار شود.

حمله عجیب سرپرست تیم ملی به طارمی/ اگر قرار بود بازیکن تصمیم بگیرد سرمربی می‌شد

خبرورزشی - مجتبی خورشیدی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش درباره دلیل برگزار نشدن بازی تدارکاتی برای این تیم اظهار داشت: باید چهار بازی را در مدت زمان کمی انجام بدهیم. از دید خودتان می‌گویید چرا بازی دوستانه برگزار نشده اما اتفاقا تیم‌های خوبی از ما تقاضای بازی داشتند اما اسکوچیچ اعلام کرد به دلیل فشردگی، احتمال آسیب دیدگی بازیکنان و حضور آنها در کوران مسابقات صلاح نیست بازی برگزار شود. اگر سه دیدار رسمی داشتیم قطعا بازی دوستانه هم انجام می دادیم.

وی درباره اینکه آیا اسکوچیچ دوست نداشت بازی دوستانه برگزار کنیم، عنوان کرد: نه اینکه دوست نداشت بلکه برنامه‌اش به شکلی بود که گفت نمی‌خواهیم بازی برگزار کنیم. گفت فقط ‌می‌خواهیم بچه‌ها را بیاوریم و آنها را آماده کنیم. مکاتباتی شده بود و تیم‌هایی هم حاضر بودند بیایند و با ایران بازی تدارکاتی برگزار کنند اما باید تابع برنامه سرمربی باشیم. سرمربی می گوید من بازی‌ دوستانه نمی‌خواهم و دلیلش هم منطقی است.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: هر سه روز یک بار باید یک بازی برگزار کنیم. تنها تیمی هم هستیم که در کل آسیا باید چهار بازی انجام بدهیم درحالیکه تیم‌های دیگر سه بازی برگزار می‌کنند. 

خورشیدی درباره ناراحتی بازیکنان از برگزار نشدن بازی دوستانه گفت: اگر قرار بود بازیکن تصمیم بگیرد، بازیکن را سرمربی می‌گذاشتند. سرمربی تیم ملی هرکسی هست باید به وی احترام بگذاریم. نظرش این بوده تیم ملی بازی دوستانه نمی‌خواهد.

وی درباره اینکه امکان نداشت بازی‌های لیگ برای کمک به تیم ملی یک هفته زودتر تعطیل شود، توضیح داد: سازمان لیگ با فدراسیون و اسکوچیچ هماهنگ بود و این برنامه‌ها را در جلسات شان گذاشتند. اتفاقا خود این موضوع یک حُسن است که بازیکنان از کوران مسابقه به اردوی تیم ملی آمدند. این موضوع کار سرمربی را هم راحت تر می‌کند زیرا اگر 10 روز مسابقات را تعطیل می‌کردیم بازیکن آمادگی نداشت. 

سرپرست تیم ملی درباره برنامه فردای تیم ملی و پرواز به بحرین گفت: پرواز حدود ساعت 14 است و مستقیم به منامه می‌رویم.