شهر خبر

بازگشت «اخباری» به اردو؛

آخرین تمرین تیم ملی در «کیش» برگزار شد/ قدوس همچنان غایب است

آخرین تمرین تیم ملی در «کیش» برگزار شد/ قدوس همچنان غایب است

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از سفر به بحرین عصر امروز یکشنبه در جزیره کیش و با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش و پیش از سفر به بحرین برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا عصر امروز یکشنبه در جزیره کیش برگزار شد. مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در این تمرین حضور یافت و ضمن حمایت از تیم ملی از پرداخت کمک های مالی به فدراسیون خبر داد.

اسکوچیچ همچنان بمب انرژی تیم ملی

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچون روزهای گذشته زودتر از بازیکنان در چمن محل تمرین این تیم حضور یافت. اسکوچیچ به شوخی با دستیاران خود پرداخت و چهره بانشاط خود را مقابل دوربین عکاسان به رخ کشید. اسکوچیچ با عکاسان حاضر در تمرین تیم ملی هم گپ زد و به شوخی گفت: «حتما می خواهید ترکیب تیم ملی را بدانید. این را همه می خواهند اما به شما اختصاصی می گویم.»

ورود بازیکن جدید به تمرین تیم ملی ایران

سیامک نعمتی مدافع و هافبک تیم فوتبال پرسپولیس که ظهر امروز به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شده بود بلافاصله در تمرین این تیم شرکت کرد.

بازیکن قرمزپوشان دربین سبزپوشان تیم ملی

لباس تمرین امروز تیم ملی ایران به رنگ سبز بود که در بین آنها علیرضا جهانبخش با لباس قرمز حاضر بود. هافبک ملی پوش برایتون انگلیس سپس در رختکن ورزشگاه لباس خود را عوض کرد و همرنگ سایر بازیکنان شد.

بازگشت اخباری به تمرین تیم ملی

محمدرضا اخباری دروازه بان ملی پوش تراکتور تبریز پس از بازی روز گذشته تیم باشگاهی خود به جمع ملی پوشان بازگشت تا تمرینات خود را از سر بگیرد.

شوخی جهانبخش با دوربین ها

علیرضا جهانبخش هنگام مصاحبه اخباری با رسانه های تصویری و نوشتاری، او را با هل دادن رو به جلو اذیت کرد و با دوربین ها هم به شوخی پرداخت.

طعنه وزیر ورزش به مدیر رسانه ای تیم ملی

در حاشیه این تمرین، سلطانی فر با خبرنگاران به گفتگو پرداخت. محمودرضا رضایی مدیر رسانه ای تیم ملی قصد کوتاه کردن تمام مصاحبه های امروز تمرین تیم ملی را داشت که وزیر ورزش هنگام مصاحبه اش از او خواست اجازه دهد صحبت هایش را تمام کند و وارد گفتگوی خودش با خبرنگاران نشود.

قدوس همچنان غایب

سامان قدوس هافبک ملی پوش برنتفورد انگلیس در تمرین امروز نیز غایب بود. او قرار است صبح فردا به جزیره کیش رفته و از آنجا همراه با هم تیمی های خود عازم بحرین شود.

بی اعتنایی اسکوچیچ به ورود وزیر ورزش

مسعود سلطانی فر ۱۰ دقیقه پس از شروع تمرین تیم ملی ایران وارد ورزشگاه المپیک کیش شد. او که میهمان ویژه تمرین بود با استقبال شهاب الدین عزیزی خادم به تمرین تیم ملی آمد اما باز هم اسکوچیچ اجازه قطع تمرین را نداد و خواست تا بازیکنان امور فنی را پیگیری کنند.

تیم ملی ساعت ۱۴ فردا عازم بحرین می شود

این آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران در جزیره کیش بود. به گفته مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی، این تیم فردا حدود ساعت ۱۴ به صورت مستقیم کیش را به مقصد بحرین ترک می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران که در گروه C مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیا حضور دارد، از چهار دیدار گذشته صاحب ۶ امتیاز است و در رده سوم قرار دارد. در این گروه عراق ۱۱ و بحرین ۹ امتیاز کسب کرده است.

برنامه ادامه دیدارهای گروه سوم مقدماتی جام جهانی که به صورت متمرکز به میزبانی بحرین برگزار می شود، به شرح زیر است:

* پنجشنبه ۱۳ خرداد
- ایران - هنگ کنگ - ساعت ۱۹
- بحرین - کامبوج - ساعت ۲۱

* دوشنبه ۱۷ خرداد:
- عراق - کامبوج - ساعت ۱۹
- ایران - بحرین - ساعت ۲۱

* جمعه ۲۱ خرداد
- کامبوج - ایران - ساعت ۱۹
- هنگ کنگ - عراق - ساعت ۲۱

* سه شنبه ۲۵ خرداد
- ایران - عراق - ساعت ۱۹
- بحرین - هنگ کنگ - ساعت ۲۱