شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#قیمت
رصد بازار خودروهای داخلی

رشد دسته جمعی قیمت ایران خودرویی ها+ جدول قیمت

کدخبر: 415898
اقتصادنیوز : رشد قیمت دلار در بازار امروز موجب شد تا محصولات ایران خودرو نیز امروز با رشد قیمت در بازار عرضه شوند.

به گزارش اقتصادنیوز: رصد بازار خودروهای پرطرفدار ایران خودرو نشان دهنده آن است که   محصولات این شرکت امروز با رشد یک تا دو میلیون تومان در بازار معامله شدند و تنها «سمندlx با موتور EF7» بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شد.

 «ریز نوسان های دلار» عمده دلیلی است که فعالان بازار خودرو نوسان قیمتی در بازار محصولات ایران خودرو را به آن نسبت داده و معتقدند که هرچند بازار هفته گذشته توجهی به این ریز نوسان ها نداشت، اما در هفته جاری و با تداوم روند افزایش قیمت دلار امروز شاهد افزایش قیمت در بازار خودرو بودیم.

هرچند بازار خودرو امروز رشدی اندک داشت، اما به گفته فعالان بازار خودرو همچنان مشتری در بازار نیست و معامله بصورت محدود صورت می گیرد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، « پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، « سمندLX » ، «سمند LX با موتور EF7 » و «سمند سورن»، اشاره کرد.

با توجه به ارزیابی بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات سایپا امروز «پژو 206 تیپ 2» امروز رشد دو میلیونی قیمت داشت و در بازار 204 میلیون تومان قیمت گذاری شد.  «سمند LX با موتور EF7»  نیز بدون تغییر قیمت در بازار با قیمت 200 میلیون تومان عرضه شد. 

از سوی دیگر رصد بازار خودرو از افزایش یک میلیونی «سمند سورن» حکایت دارد، این خودرو امروز با افزایش یک میلیونی در بازار با قیمت 242 میلیون تومان قیمت خورد.

همچنین  در میان خانواده 206 نیز امروز شاهد رشد قیمت در بازار بوده ایم. علاوه بر 206 تیپ دو ،  «پژو 206 تیپ 5» و  «206 صندوقدار» نیز هر یک با رشد یک میلیونی قیمت در بازار قیمت خوردند. ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که پژو 206 تیپ 5 امروز 259 میلیون تومان قیمت گذاری شد و  مدل صندوقدار این خودرو نیز امروز با قیمت 246 میلیون تومان در بازار عرضه شد.

 

ایران 9