شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

پلمب 7 واحد صنفی متخلف در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت از اجرای طرح بازدید از مراکز عرضه قلیان در پایتخت خبر داد و گفت: در این طرح ماموران از 134 واحد صنفی عرضه قلیان بازدید که 7 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی پلمب شدند.

پلمب 7 واحد صنفی متخلف در تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به شرایط کرونایی موجود  و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا  ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پایتخت  با حضور نمایندگان اداره بهداشت  اقدام به اجرای طرح بازدید از واحد صنفی  عرضه  قلیان  شامل قهوه خانه،سفره خانه در پایتخت نمودند.

او افزود: این طرح که در 24 ساعت گذشته اجرا شد از 134 واحد صنفی عرضه قلیان بازدید که به 35 متصدی اخطار کتبی و 7 واحد صنفی نیز  به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و عرضه قلیان  در فضا های بسته برابر دستور قضایی پلمب شدند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پایتخت در پایان با بیان اینکه متصدیان این واحد های صنفی جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند خاطر نشان کرد:اجرای این طرحها توسط پلیس باغث اسوده خاطر شدن شهروندان و جلوگیری از شیوع این بیماری منحوس می گردد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده این گونه موارد سریعا  موضوع را از طریق سامانه 110 با پلیس درمیان بگذارند.