شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

حمله تند محمود فکری به هیئت مدیره مستعفی استقلال/ هشدار درباره یک سناریوی خطرناک

محمود فکری سرمربی سابق تیم استقلال گفت: چرا اعضای هیات مدیره وقتی مددی به عنوان مدیرعامل انتخاب شد از سمت خود استعفا نکردند؟

حمله تند محمود فکری به هیئت مدیره مستعفی استقلال/ هشدار درباره یک سناریوی خطرناک

خبرورزشی - محمود فکری در خصوص استعفای اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال که به صورت یکجا انجام شده است، اظهار داشت: از این اتفاق تعجب کردم چون مشخص نیست چرا چنین استعفایی صورت گرفته است. اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال باید شفاف به مردم بگویند چرا به صورت متحد چنین کاری را انجام داده‌اند. آیا آنها هدفشان از این کار درنظر گرفتن منافع استقلال بوده یا هدف دیگری داشتند؟ 

وی افزود: از آنجا که احمد مددی انتخاب این هیئت مدیره نبود، آنها از ابتدا مخالف حضور مدیرعامل استقلال بودند. اما سئوال اینجاست چرا همان موقع که مددی انتخاب شد، به صورت متحد استعفا نکردند. وزارت ورزش، اعضای هیئت مدیره را انتخاب می‌کند که گره‌گشا باشند، اما آنها در حساس‌ترین زمان ممکن کار را زمین می‌گذارند. 

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اعضای هیئت مدیره دلسوز این باشگاه هستند، در این روزها که رئیس هیئت مدیره در جمع آنها حضور ندارد باید باری از روی دوش استقلال بردارند، نه اینکه با استعفا آرامش تیم را بگیرند. استقلال نیاز به آرامش دارد، اما اعضای هیئت مدیره با استعفای دسته‌جمعی قدرت‌نمایی می‌کنند. آیا این کار ضربه به تیم استقلال نیست؟

فکری با انتقاد از رفتار عبدیان، نظری و آصفی گفت: تیم این روزها نیاز به اعضای هیئت مدیره دارد و الان وقت کمک کردن است، نه اینکه با استعفا صورت مسئله پاک شود. اعضای هیئت مدیره استقلال الان باید شجاعت داشته باشند و فرار رو به جلو نکنند. استقلال باید برای فصل آینده تقویت شود، اما به جای این مسئله، اعضا استعفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: با همین کارها سناریوی فصول گذشته در حال تکرار است. استقلال باید مدیرعامل داشته باشد، هیئت مدیره کارش را انجام بدهد تا تیم برای فصل بعد بسته شود. الان وقت مذاکره با بازیکنان برای فصل آینده است، اما به جای این کارها شاهد هستیم که اعضای هیئت مدیره تصمیم بر استعفای دسته‌جمعی می‌گیرند. این کار معنی دیگری جز قدرت‌نمایی نمی‌دهد و قطعا تیم را وارد حاشیه می‌کند.