شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#انسانی

رسیدگی به شکایت از عملکرد سازمان تدوین کتب علوم انسانی


رسیدگی به شکایت از عملکرد سازمان تدوین کتب علوم انسانی

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از موافقت اعضای این کمسیون با تقاضای اعمال ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس برای رسیدگی به عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها، خبر داد.

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهار داشت:رسیدگی به تقاضای ماده (234) آیین‌نامه داخلی مجلس درباره عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سازمان سمت) در دستورکار اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی افزود: نمایندگان پس از استماع نظرات مخالفان و موافقان و استماع گزارش تخلفات در حوزه‌ نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و همچنین اظهارات رئیس سازمان (سمت»رأی مثبت به اعمال ماده (234) آیین‌نامه داخلی درباره این موضوع دادند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، و تحقیقات تصریح کرد:این گزارش در نوبت رسیدگی در جلسه علنی مجلس قرار می‌گیرد و در صورت رأی مثبت نمایندگان مجلس در صحن به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد.

حجت الاسلام فلاحی عنوان کرد: انتخابات اعضای هیئت رئیسه کمیسیون آموزش برای اجلاسیه دوم نیز در دستورکار اعضای کمیسیون در این جلسه قرار داشت که این موضوع به جلسات بعدی موکول شد.

انتهای‌پیام/