شهر خبر

حمایت فکری از مدیرعامل استقلال+جزئیات

سرمربی سابق استقلال از احمد مددی مدیرعامل استقلال حمایت کرد.

به گزارش منیبان؛ محمود فکری بعد از پافشاری اعضای هیات مدیره استقلال برای برکناری احمد مددی مصاحبه ای انجام داد و از او حمایت کرد.

فکری در بخشی از صحبت هایش گفته است: از آنجا که احمد مددی انتخاب این هیأت مدیره نبود، آنها از ابتدا مخالف حضور مدیرعامل استقلال بودند. اما سئوال اینجاست چرا همان موقع که مددی انتخاب شد، به صورت متحد استعفا نکردند. وزارت ورزش، اعضای هیأت مدیره را انتخاب می‌کند که گره‌گشا باشند، اما آنها در حساس‌ترین زمان ممکن کار را زمین می‌گذارند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اعضای هیأت مدیره دلسوز این باشگاه هستند، در این روزها که رئیس هیأت مدیره در جمع آنها حضور ندارد باید باری از روی دوش استقلال بردارند، نه اینکه با استعفا آرامش تیم را بگیرند. استقلال نیاز به آرامش دارد، اما اعضای هیأت مدیره با استعفای دسته‌جمعی قدرت‌نمایی می‌کنند. آیا این کار ضربه به تیم استقلال نیست؟

فکری با انتقاد از رفتار عبدیان، نظری و آصفی به فارس گفت: تیم این روزها نیاز به اعضای هیأت مدیره دارد و الان وقت کمک کردن است، نه اینکه با استعفا صورت مسئله پاک شود. اعضای هیأت مدیره استقلال الان باید شجاعت داشته باشند و فرار رو به جلو نکنند. استقلال باید برای فصل آینده تقویت شود، اما به جای این مسئله، اعضا استعفا کردند.