شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#باران#فلسطین

زیاد النخاله:

ترور رهبران مقاومت را با موشک باران تل آویو پاسخ می‌دهیم

ترور رهبران مقاومت را با موشک باران تل آویو پاسخ می دهیم

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: در صورتی که رژیم صهیونیستی به ترور رهبران مقاومت روی بیاورد، تل آویو را موشک باران خواهیم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از القدس العربی، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی سخنانی در جشنواره جهاد اسلامی در شهر غزه به مناسبت پیروزی اخیر مقاومت در جنگ ۱۲ روزه غزه، تاکید کرد: هر زمان رژیم صهیونیستی دست به ترور رهبران و مجاهدان فلسطینی بزند، همان لحظه تل آویو را هدف حمله راکتی قرار خواهیم داد.

النخاله گفت که جهاد اسلامی به مقاومت در برابر رژیم اشغالگر ادامه می دهد و تا بیرون راندن اشغالگران از این سرزمین، تحت هیچ شرایطی و به رغم تمامی جانفشانی ها دست از مبارزه نخواهد کشید.

وی تصریح کرد که وحدت ملت و مقاومت فلسطین مهم ترین راه برای بازپس گیری حقوق ملت فلسطین است و مادامی که اشغالگری در فلسطین ادامه داشته باشد، منطقه و جهان رنگ صلح و آرامش را به خود نخواهد دید.

دبیرکل جهاد اسلامی خاطرنشان کرد که قدس حتی با گذشت زمان نیز همچنان در راس اولویت های فلسطینیان و مایه آرامش قلب های آنها خواهد بود. زیاد النخاله گفت که نبرد اخیر بین مقاومت و رژیم صهیونیستی هنوز به پایان نرسیده و مبارزان فلسطینی همچنان دست به سلاح هستند و خود را برای آغاز مجدد حملات به اهداف و مواضع دشمن آماده کرده اند.

النخاله اظهار داشت که جنبش متبوعش به دقت پیگیر رفتارهای دشمن در میدان و میزان پایبندی آن به آتش بس و همچنین رفتارها و اقدامات آن در قدس و محله شیخ جراح است. مقاومت همچنان به حمایت از ملت فلسطین و مقدسات آن ادامه می دهد.

منبع: مهر