شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سینما#فیلم سینمایی

معینی: به بازیگران میانسال در سینما توجهی نمی شود + عکس

بازیگر فیلم سینمایی «ابلق» گفت: متاسفانه نقش هایی که برای بازیگران با سنین بالا نوشته می شود بسیار کم است و اکثرا نقش های کوتاه برای سنین ما نوشته نمی شود، در صورتی که در شرایط امروز جامعه بیش از پیش نیازمند پرداخت به نقش پدران و مادران در آثار برای تاثیر گذار بر روی قشر جوان جامعه هستیم.

گیتی معینی با اشاره به کمبود پرداخت به نقش های سنین بالا در آثار سینمایی و تلویزیونی بیان کرد: متاسفانه نقش هایی که برای بازیگران با سنین بالا نوشته می شود بسیار کم است و اکثرا نقش های کوتاه برای سنین ما نوشته نمی شود، در صورتی که در شرایط امروز جامعه بیش از پیش نیازمند پرداخت به نقش پدران و مادران در آثار برای تاثیر گذار بر روی قشر جوان جامعه هستیم.

وی پیرامون لزوم پرداخت به موضوع خانواده در آثار سینمایی تاکید کرد: سینما جذاب ترین و مهمترین هنر قرن معاصر است، سینما می تواند انتقال فرهنگ داشته و به رشد و تعالی جامعه کمک کند، به همین خاطر تاکید دارم که سینماگران می توانند به مفاهیم مهم خانواده پرداخته و در همین را تمرکز خود را از سینمایی که تنها روی بازیگران جوان چهره می پردازد بردارند.

این بازیگر پیشکسوت علاقمندان به عرصه بازیگری ابراز کرد: آنچه که مسلم است بازیگری یه حرفه بسیار جذاب است و همه دوست دارند مرکز توجهات باشند اما علاقمندان به این هنر باید بدانند که بازیگری در دوران میانسالی و پیری هم دارد و زمانی که بیشتر از همیشه نیاز دارید تا در ارتباط با کار و مردم باشید کنار گذاشته می شوید و دیگر پیشنهادی به شما نمی شود.

معینی در همین راستا ابراز کرد: به شخصه امیدوارم که نسل جوان کارگردان توجه بیشتری به پیشکسوتان بازیگری داشته باشند، مطمئنا آنها می توانند با تجربه خود کیفیت یک اثر را بالا ببرند.

بازیگر فیلم سینمایی «دعوت» با اشاره ایجاد شرایط سختی که کرونا به وجود اورده خاطرنشان کرد: امیدوارم از این پس دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان بر اثر بیماری کرونا نباشیم، امیدوارم این بیماری منحوس هرچه سریعتر از بین برود و ما هم بتوانیم با عشق در کنار هم زندگی کنیم.