شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#کی روش#ختم

اشتباه وحشتناک سرمربی تیم ملی/ اگر کی روش جای اسکوچیچ بود...

ختم کلام اینکه اسکوچیچ هنوز نمی‌داند مربی تیم مهمی شده است او با قبول کردن مرخصی ۲۴ساعته اخباری دست به اشتباه وحشتناکی زد.

اشتباه وحشتناک سرمربی تیم ملی/ اگر کی روش جای اسکوچیچ بود...

خبرورزشی - در یک اقدام حیرت آور محمدرضا اخباری به طور موقت از اردوی تیم ملی جدا شد و به تبریز رفت تا در دربی تبریز برای تراکتور بازی کند! او بعد از انجام این بازی به اردوی تیم ملی در کیش برگشت و شاید همراه با این تیم به بحرین هم برود. نکته اینجاست که آقای اسکوچیچ اصلاً متوجه نیست سرمربی‌تیم‌ملی یک مملکت شده و چنین حرکاتی در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود که سرمربی تیم ملی بازیکنی را ۲۴ ساعت در اختیار باشگاه قرار دهد و دوباره پس بگیرد.

نکته دیگر اینکه تراکتور قاعدتاً دروازه بان دوم دارد و بازی این تیم مقابل ماشین سازی هم اصلا بازی سنگینی نبود. ماشین سازی بلاتکلیف ترین تیم ایران است و از ماه‌ها قبل سقوط این تیم به دسته پایین‌تر قطعی شده است. پس اگر دروازه بان دوم تراکتور در این بازی به میدان می‌رفت هیچ اتفاقی رخ نمی داد حالا بماند که فدراسیون فخیمه فوتبال بازی معوقه تراکتور را برگزار می‌کند اما بازی استقلال را که فقط یک سهمیه در تیم ملی دارد، برگزار نمی‌کند.

استقلال یک بازی معوقه مقابل پدیده مشهد دارد که هیچ کس به دنبال برگزاری آن نیست نه سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات و نه خود استقلالی‌ها و پدیده‌ ای ها!

ختم کلام اینکه اسکوچیچ هنوز نمی‌داند مربی تیم مهمی شده است او با قبول کردن مرخصی ۲۴ساعته اخباری دست به اشتباه وحشتناکی زد و کاملاً می‌توان متوجه شد که توان اداره تیم ملی را ندارد.فقط تصور کنید اگر در این مورد خاص کی روش جای اسکوچیچ بود چه کشتاری راه می انداخت!

ختم کلام این که برای رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی و به خصوص بازی با بحرین و عراق فقط باید امیدوار باشیم که ستاره‌های تیم ملی بازی ها را به قول معروف درآورد و گرنه روی مدیریت اسکوچیچ که اصلاً نمی توان حساب کرد.